Monday, June 23, 2008

Gua Kelam 2

aloooo..bertemu lagi..nak cita skit tentang lawatan sambil belajar yang aku ikuti,lawatan ni dirancang oleh En Shaiful Hafez, selaku ketua rombongan..ahli rombongan seramai 3 orang sahaja..

::Pintu Masuk Gua::

lawatan ke Gua Kelam 2..first time nak masuk ni..dh masuk tempat nak beli tiket, tingat lak cam nek cabel car kat Langkawi..konsep dia lebih kurang la.. tp yang ni nek ketapi..


::Tiket RM5::

ketapi ni klu hari cuti, setengah jam sekali..wo....best gler.bila nek ketapi tingat zaman kanak-kanak g fun fair..hohohohohohoho~

::Suasana lorong gua::sempit beb::

gua kelam ni berada di Banjaran Nakawan..sebelah dia Gua Kelam 1.. yang jalan kaki tu..aku p hari ahad, ramai gak la orang..bila dah sampai kat dalam lebih kurang 15 minit perjalanan dengan ketapi..anda semua xpyah risau, sbbnya ada pemandu pelancong yang akan cerita semua yang berlaku dalamgua tu dari dahulu kala sehingga la sekarang ni..pemandu pelancong tu pun merangkap pemandu ketapi..huhuhuhu~

::Banjaran Nakawan::

harga dia pula RM5 untuk dewasa dan RM2 untuk kanak-kanak..dalam perjalanan tu, gua dia mmg muat-muat dgn train saja..

Jom Cuti-cuti

No comments:

Post a Comment

Comment