Tuesday, December 15, 2009

rindu kamu..

semalam..
hari2..
aku berfikir..
satu (1)..

bagaimana untuk menegur
sahabat yang dahulunya..
boleh dikatakan
24 jam bersamaku
xkira hari dan waktu..

sekarang.. setiap minggu kita bersua muka..
tetapi..masing2 tidak menegur antara satu sama lain..
kenapa ya??

pelbagai persoalan difikiran..
sombong??
malu???
bukankah dahulu.. kita pernah berjanji..
~Friend Till End~
janji2 itu coma satu tin yang tiada label apa2 dan didalamnya kosong..

cuba untuk memberanikan diri untuk membuka mulut betanya khabar..
tetapi mulut ini berat untuk membuka apabila bersua muka..
apa2 pun..
walau kita selalu bertemu..
tetapi tidak menyapa antara satu sama lain..
aku tidak anggap itu sebagai pemutus hubungan antara kau dan aku..

U and Me
Fwen 4ever

-------------------------------
***
-------------------------------

erm.. semalam aku bermimpi kawan baik aku.. dulu la masa sekolah rendah..
hahahahaha.. cmne leh mimpi aku pun tatau.. aiya...
tapi skg dh xbertegur sapa.. selalu jumpa.. dalam seminggu sehari kami akan berselisih antara satu sama lain..
sampai skg aku masih anggap kau sebagai kawanku.. sbb kita tidak pernah bergaduh..
mungkin masing2 sudah besar.. dan malu..
malu?? piiiiiiiiiiiirah~

eh, tapi mcm mana ek nak menegur kalo sahabat kita yang dulunya baik, tapi skg dia senyap ja..
sms?? face to face??
erm..

22 comments:

  1. jumpalah dia
    tanya dia apa yg tak kena...

    baik cakap berdepan dr salah paham dgn berSMS

    ReplyDelete
  2. jumpa??
    erm.. cmne ek..jumpa boleh.. tiap2 mggu jumpa.. tapi bl nak tegur ja..lidah kelu untuk berkata-kata:)

    ReplyDelete
  3. kau mulakalah dulu.
    beranikan diri.
    tegur je.
    kalau ko x mula..s ampai bila2 pun x bertegur sapa :)

    good luck!

    ReplyDelete
  4. Errr.. Ade yg kene mula dulu laa.. Kamu laa kot.. Say HI.. Ajak kuar minum2, lepak2 ke.. ;)

    ~ err.. smoga brjaye.. ku sokong dari jauh.. ngee..

    ReplyDelete
  5. haha..xsangka lak ko ego tinggi betol..mesti la ko kena start dulu..klo x, smpai bile2 xberjaya..gune peluang yg ada ni..xnak la nant bile da xde dpan mata, baru nk menyesal..good luck ok??

    ReplyDelete
  6. salah sorang kena beralah
    itu lebih baik

    ReplyDelete
  7. si tedi, aku mulakan dulu ya..
    erm.. ok2 akan diusahakan.. TQ ya.. ;)

    ReplyDelete
  8. farhana, say Hi.. ya itu yang saya fikir... kena usaha secepat mungkin..hehehe;) saya memerlukan sokongan anda wahai cik farhana..TQ ya~

    ReplyDelete
  9. iyllienaz, ego tinggi.. erk,,,

    yeke.. erm.. kena cuba untuk kurangkan ego lak ni..hehehe.. aku akan cuba sedaya upaya..;)

    ReplyDelete
  10. ya...saya sokong ckp hans.. ;)

    ReplyDelete
  11. ajak die kuar minum ke? hehehe..

    ReplyDelete
  12. jumpa aja...mesrakan diri kembali dgn dia..

    ReplyDelete
  13. toing3 gurlz, hehehehe..ckp pun xberani nak kuar minum.. xbrani lak..nnti xlayan lak...


    missnera.. oo..ok.. mulakan dulu eh..nnti saya usahakan


    cikgu sekolah, jumpa ja.. erm.. jumpa selalu.. nak mesra.hehehe.. akan ku coba

    ReplyDelete
  14. ya tol tu...xmau jmpa dia kot dia xnk ckp try anta msg kt dia....tya dia napa jd gtu hbgn kita...ngeh3

    ReplyDelete
  15. salam
    cubala msj dy kalau2 ad msa free bolela jmpa kat mna2

    ReplyDelete
  16. honeybunny, btol gak eh..mesej.. tapi xnk tanya pasal hubungan.. juz tanya sihat ke x..hape ke..buat mcm xde ape yg berlaku,,kan2??

    ReplyDelete
  17. amirah, aha.. sy akan usahakan.. tq ya~

    ReplyDelete
  18. hadoi. cube contact die lagi yo ?

    link anda tlah dimasukkan =)

    ReplyDelete
  19. erm
    i think,u jumpe la die
    hehehe

    mesti romentik..
    suka suka

    ReplyDelete
  20. anisa..
    hehehe..anak hang tuah ek??

    jumpa..jumpa slalu..
    tp xberani tegur.. ;)

    ReplyDelete

Comment