Friday, June 19, 2009

Jgn Pandang Belakang Congkak



kali ni nak story skit ttg cerita Jgn Pandang Belakang Congkak yang melakukan pengambaran sepenuhnya di negeri Perlis.. Filem yang diarahkan oleh Ahmad Idham ini telah berada di pawagam sejak 4 Jun lg.. yang menariknya.. sinematografi dalam filem tersebut diambil dr beberapa tempat yang menarik di negeri Perlis.. antaranya pemandangan dr Jalan ke Wang Kelian, Gua Cenderawasih dan Gua Kelam..

pemandangan dr Gua Cenderawasih
gambar diambil dr blog HazOne

Pintu Masuk Gua kelam

pemandangan dr Bkt jln ke wang kelian
apa2 pun jgn lupa nonton ya~




Tapi Satu Jer..


Jangan Ingat Perlis ada


HANTU yer

3 comments:

  1. naik gua cenderawasih tu n then leh nampak umah aku dari puncak wakaka..apa pon perlis memang best!

    bila nak balik kg ntah!!

    ReplyDelete
  2. sebelum masuk UPSI.. p la balik lu..
    amik keborkatan mak ayah.. hehehe

    ReplyDelete
  3. congrat for ur convo k.rai pun convo bln 8 jugak.nmpknya bln 8 ni bln convo semalaysia.haha.

    ReplyDelete

Comment