Wednesday, June 17, 2009

Nasib anak buangan

Salam.. nasib anak buangan, begitulah yang boleh aku katakan terhadap kucing ini.. kesian aku tgk.. setiap petang menjadi mangsa perang anak jiran kak aku.. dorang balik kasut kat kucing ni.. xubah seperti kanak-kanak membaling batu terhadap askar amerika di iraq.. ayat.. cam hampeh~ kwang2.. semalam aku g amk anak buah aku blk tuisyen, aku ternampak kucing ni, korang perhatikan betul2.. dia tido dicelah dkt wiper ngan bonet dpn tuh.. sian lak aku tgk.. mana la mak dia ni.. aiya~ kalo korang jumpa mak dia ble tinggalkan komen ek.. aku nak bawa dia masuk dalam Rancangan Fitrah Kasih TV1 xsampai hati.. sob...sob...sob...

kalo korang nak tgk dgn jelas.. click kat gambar tuh..

skali lg, sape jumpa mak dia tolong tinggalkan komen ek..

kahkahakahkah~

1 comment:

  1. Hello There. I discovered your blog the use of msn. This is a resally
    smartly written article. I will maoe sure to bookmark it and come back to leearn more
    of your helpful info. Thank you for the post. I'll certainly comeback.

    ReplyDelete

Comment