Wednesday, July 08, 2009

Ujian..

Salam.. lama gak xupdate blog.. sbb komputer bermasalah.. aduyai.. tgh2 kurang duit skg ni la dia nak bermasalah.. pagi tadi aku g ujian penerbit rancangan kali kedua di Pej SUK Pulau Pinang.. dua hari aku ponteng klas.. huhuhuhu~.. iaitu ujian pengetahuan am.. soklan da 3 bahagian.. boleh tahan gak objektifnya~ apa2 pun aku tawakkal ja.. kalo de rezeki dptla interviewnya~ semalam sampai penang tido rumah abg aku.. sempat jumpa matjang kat USM n linda.. member sek aku.. hrni pas exam trs dtg rmh kak aku kat bertam.. tiket xbeli lg ni.. xtau nk blk bila~ :)

2 comments:

  1. bro

    hehe

    sure lepas nye ujian tu

    btw, hope dtg sabtu ni

    leh jumpe kan

    huhu

    ReplyDelete
  2. Tq karl.. ade rezeki ade la..
    tawakkal jer~

    InsyaAllah..

    ReplyDelete

Comment