Monday, September 28, 2009

About my best fwen

erm.. masa mggu aku konvo.. dua orang kawan baik aku yg sama2 bersengkang mata study semasa form six n kawan baik aku srg lg nih konvo gak.. Fahmi n Faiz..

Fahmi - Ijazah Sarjana Muda Muzik
Faiz - Ijazah Sarjana Muda Sains Politik

kedua-dua dari USM


fareast


wan mohd faiz

3 bulan aku xjumpa faiz ni..
time raya dia dtg rmh aku.. udah tembam skit..
aku yg nak gemok, dia lak yg naik badan.. ada org jaga.. senang ati..
hahahaha~
fahmi satu sekolah ngan aku.. yg si faiz ni sekolah syed hassan..
aku kenal dia masa hbs SPM 2003..
jumpa kat mana ek faiz?? tepi jalan kot.. hahaha~
cita2 kita utk mendapat segulung ijazah tlah pun tercapai.. gambar fahmi konvo aku xdpt cari..
dia xupload kat laman sosial.. huhuhu~


fahmi yg depan baju cekelat nih..
tengah pak don.. UKM Undang2 next year br graduate
baju merah PG.. next year gak konvo cikgu PJK
baju putih belakang Sh hafez.. antara kawan yg terkaya skg.. sbb dia dh keja..hahaha
yg tgh tu.. A'an.. next week dia konvo kat UMS.. kaunseling
yg baju biru.. MA Hosp Sultanah Bahiyah, Afzal..

skg susah bebenor nak jumpa mcm ni..
rindu lak rasanya~
utk thn2 akan dtg senang skit..
huhuhu.. lawyer dh ada, cikgu, pembantu perubatan, ahli muzik, kaunselor..
kikikiki:))

3 comments:

Comment