Saturday, October 17, 2009

Asam Garam



xde mende nak cita.. tapi aku rasa nak taip gak.. huhuhuhu.. bab pekasam garam kehidupan.. mcm biasala keja semua orang banyakkan.. yg keje ngan kejenya.. yg study bz dgn anugerah pelajaran diraja.. petang tadi aku ber muka buku (FB).. ayat yang aku taip kat shout tuh NK TDO.. aku dpt reply dari seorang cikgu masa sex sek rendah.. dia taip kat aku

..dh siap presentation ke? nanti kelam kabut lak...

masa aku buka FB tadi terkezut lak.. mcm mana dia tau aku da presentation sok pg.. yg aku ni edisi siasat la kot2 dia ni adik beradik lecturer aku ke.. ape ke.. sedangkan aku xde lak taip ape2 mengenai present aku tuh.. fikir punya fikir.. tak dapat gak soalan jawapan.. last aku reply..

cmne cikgu tau saya de present sok??

cikgu aku ni pun balas balik

..nampak dalam fb ni macam tension semacam aje..itu tak kena ..ini tak kena...pengalaman hidup......!

hah..terfikir lak aku.. begitu la org cakap makan pekasam garam..
dia dh rasa penat susah dan segalanya terlebih dahulu dari kita, dari apa yg kita mengeluh kat FB dia dh dpt rasa.. hebat2..
Cikgu aku nih nama dia Cikgu Shapri.. dulu masa sek rendah garang gila dowh..
takot aku.. br2 ni ja aku jumpa acc dia kat FB.. add la apa lg.. skg dia Pen.Kanan Pentadbiran sk seri indra

aku kata kat dia

Cikgu Shapri yg paling saya gerun kat sek rendah masa dulu2..
~dia balas~
..salam..tau tak pe..sekurang-kurangnya engkau dah ok sekarang..
~setempek taik hidung kena kat batang hidung~

eh.. rajin baca artikel nih.. ~Info~

No comments:

Post a Comment

Comment