Friday, November 20, 2009

Ragut@Rompak@Pau

Aku baru terbaca mengenai berita peragut wanita di Kedah yang meragut rantai emas kanak-kanak di pasar sehari.. walaweh, giler ah.. wanita pun berani meragut.. Gud2! Siap kena tangkap..kahkahkah.. padan muka! xreti meragut la kena tangkap.. baik
g meragut dgn lembu kat bawah nih..


wow.. lembu 1 Malaysia..

Berbalik kepada meragut ni, aku xpernah kena, tapi juz kena rompak@pau.. mcm hampeh! dekat dpn McD masjid jamek kul 5.30pagi.. waktu tu keberanian aku di tahap maksimum.. ada 5orang jejaka dtg kat aku.. mengelilingi aku dan sorangnya..

"aku nak sepuluh ringgit, utk bfast"

ayat..mcm taik..bl aku kuarkan dompet, apa lg.. diambilnya semua wang yg ada, kawan2 dia yg lain amik hp aku.. adussss..masa tu xterkata apa2 juz ada syiling ja utk naik LRT ke UM.. nasib baik g.. kuang ajaq btoi..

lepas tu aku baca paper, ada gak jd kes mcm aku.. tp budak tu lawan, siap kena hentam g ngan perompak tersebut sampai masuk spital.. ada satu kes lagi masuk paper gak, situasi yg sama, dia rompak lelaki, dh merompak, bawah budak tu bawah jambatan dan melakukan hubungan luar tabii.. ish2.. bodoh btul~ tp xtau la kot2 budak tu rasa sronok lak kat situ..kahkahkah..

bahaya kuar sorang2 nih, baik lelaki, perempuan..erm..lgla..apa2 pun always beware~

9 comments:

  1. dalam kereta pun boleh kena ragut esp bila letak handbag kat seat sebelah..macam2 daa..

    ReplyDelete
  2. zaman skrg ni..
    ape lelaki bleh buat, pompuan pun bleh buat..
    ape yg nk diherankan?
    huhu~

    ReplyDelete
  3. aha.. btol la..

    tp ikot yg baik2 suda..
    jht2 tingal2kan..:)

    ReplyDelete
  4. tu la..ang kena blajar silat cekak la..ble lawan depa...org macam depa tu kena humban masuk laut ja..perosak bangsa n negara...harap2 aku slamatla selalu...takut gak bila blk sorg2 mlm2..seram beb..

    ReplyDelete
  5. kesimpulannya, klo malam tu, dok dlm umh je la..jgn berani2 kuar..

    ReplyDelete
  6. G: beware la..

    Iyllienaz: aha.. tp xbest gak kalo xkuar malam2 nih~hehehe~

    ReplyDelete
  7. salam...hey dude..
    thanks follow me...nice blog..

    ReplyDelete

Comment