Friday, December 11, 2009

budak2 punya ayat

erm.. template aku kali ni bertemakan HitamPutih Kehidupan..kahkahkah;) akan diubahsuai setiap masa, time rajin..

time raya aji hrtu rumah aku semua adik beradik balik termasuklah.. termasuklah model2 cilik lelaki dan perempuan

bila berjumpa semua spupu sepapat..maka rumah aku dh jadi macam pasar siang dan malam..

"ah..korang jangan bising sgt..nnti Tonga kuar dr hutan tu.."
(walhal bukan hutan pun)
=
=
=
=
=
=
=
=
salah saorang anak sedara aku..
=
=
=
=
=
=
=
"bohong berdosa, mati seksa"




hampagas btul...terkesima aku seketika..
kadang2 ayat dorang ni boleh pakai juga..
erm.. xnk tujukan kepada sapa2..(kalo terasa ambil la..hahaha)





5 comments:

  1. hahaha
    rajin ekk tukar template

    ReplyDelete
  2. hans..time free and boring.. tatu nak watpe.. keje tukar jela..hahahaha~

    ReplyDelete
  3. tak baik bohong. nanti gigi kena tarik. lidah kena potong.. hahaha..

    ayat zaman kecik2..

    ReplyDelete
  4. hehehehehe.. sy cuma tau gelama ikan duri bohong lama2 mencuri..

    ReplyDelete
  5. den malas tukar
    kang telupa save code widget2 tu plak

    ReplyDelete

Comment