Saturday, December 05, 2009

Entry keretapi~

Sbb apa dipanggil entry ketapi?? agak panjang kot.. mybe org lain ada lg panjang.. tp bg aku, entry ini sedikit panjang.. Rabu pg aku tumpang Lindaliah Toke Pekasam balik Penang.. aku soh dia hantar ke Kawasan Pak Lah.. iaitu Kepala Batas.. pada mulanya cik Lindaliah ni nk hantar aku kat Plaza Tol ja.. tp aku memaksanya utk hantar sampai rumah kak aku.. ;) kui 7.30 bertolak dr Perlis dan sampai di Bertam around 9.30 a.m..

kui11.30 lbh kurang Jang dtg amik aku g rumah fitri.. pada awalnya nk g rumah dia ja, coz b4 this lalu lalang ja dpn rumah dia.. xpernah singgah.. Jang plak first time.. tp 2nd time la aku rasa dia dtg area permatang ni, first dia dtg masa pilihanraya kecil kat permatang baru2 ni.. ntah~ berbelit beliok dh ayat aku nih..

Kunjungan Pertama Rumah Fitri: Dia sediakan makanan kek itam legam macam tuan dia..hahahaha.. bersembang punya bersembang.. dh nak ptg, trs rancang nk buat aktiviti skit..

Lawatan Muhibbah
"1 Pulau Pinang"



Rumah Kedua kami melawat rumah kakQQ
sodap.. makan mee mamak ngan kek jg..
kakQQ ni senioooooooor kami kat seventh dulu..


Rumah kakQQ ni di Taman Selasih..
rupanya dpt menyingkap kembali nostalgia thn 90an..
rupanya rumah kakQQ ni dkt jer ngan rumah kak aku..
dulu kak aku stay sini.. lama gakla..
time kanak-kanak rebina aku dtg sini slalu..



Gambar bawah ni rumah Fiesha kat Padang Serai n Rumah Memey kat Tmn Selasih gak..



sonok g melawat kawan2 nih.. ble eratkan silaturrahim..

pasni nak g terjah rumah blogger2 lak..ble ke??

7 comments:

  1. hanya org yg tabah mampu tempuhi lawatan ini

    ReplyDelete
  2. aha..jalan2 cr makan.. tp makan kat rumah org..;)

    ReplyDelete
  3. hehe next year mai la jalan lg ke umah akak ye hehe tp kena gtau 2-3 hari lbey awal..bley prepare msak sedap2..ni last minute dtg..bley jamu mee goreng mamak beli kdai je huhu
    ~~kakQQ

    ReplyDelete
  4. ok2... no hal.. nnti kalo km nkg.. seminggu awai gtau~

    ReplyDelete

Comment