Thursday, December 17, 2009

persoalan terlerai

Salam.. hujung cuti, nak masuk sem ni ramai le mula tergetar-getar.. berdebar-debar.. makan xkenyang mandi xbasah..buang air xlawas dan pelbagai lagi la disebabkan satu (1)..

Result Exam!!

apa yang aku baca kat SMPWeb tuh semua pelajar prasiswazah result dia tahu hrni.. tapi yang budak pascasiswazah xplak dia gtau.. kalo cek kat web.. asyik xde maklumat jer..
konpius~
tertanya2~
adakah aku bukan student UKM..

masa degree UM dulu xde plak masalah cmgini..
keadaan mula menjadi resah dan gelisah apabila kawan aku tulis kat wall group Pengurusan Komunikasi kat Facebook gtau kata result dh ble amik..
adusss.. xble tdo semalam..

pagi2 terus capai fone, kol Pusat Pengurusan Siswazah FSSK..

Alhamdulillah..
aku boleh meneruskan pengajian untuk sem depan tanpa repeat mana2 paper..

sbb apa aku ckp cmtu, seperti aku katakan dalam entry dulu postgraduate kena dapat sekurang-kurangnya PNGK 3.00 ke atas..kalo x kena kick dr Uni.. kalo xsampai PNGK 3.00 maknanya kena repeat la mana2 paper..

tapi aku bersyukur melepasi ujian untuk semester pertama ini..
keputusan yang aku dapat nih membuat aku lebih bersemangat untuk belajar semester depan..

thanks to my family and all my fwen.. yang sentiasa memberi semangat dan mendoakan..
kepada kawan@blogger2 yang dh tau result exam.. tahniah ya..
kepada yang tengah menunggu.. banyak2an bersabar..
Kegagalan kali ini tidak bermakna gagal untuk selama-lamanya
DAN
kejayaan kali ini tidak bermakna selamanya berjaya..

apa yang penting
Kerjasama
Usaha dan Tawakkal

Selamat menyambut Maal Hijrah 1431

22 comments:

  1. tahniah!! teruskan usaha ( mcm ayat yg ditulis cikgu dlm buku laporan lak!!)

    SALAM MAL HIJRAH utk kamu juga

    ReplyDelete
  2. tq missnera.. hehehe.. cikgu inspirasiku~;)

    ReplyDelete
  3. beznyeee da tau rslt..rslt bez plak tu kn..wani nye rslt senin ni..ngeee.

    ReplyDelete
  4. hehehehe.. gud luck ya wunny~

    ReplyDelete
  5. ewaaaaaaaaaaaaaaah :) tahniah :)

    salam maal hijrah yooo

    ReplyDelete
  6. Good good.. Keep it up.. Heehee.. Blanje makan laa camni boleh? Hehehe.. ;p

    Selamat Tahun Baru juge wat kamoo.. ;)

    ReplyDelete
  7. yeh2
    tahniah untuk kamu

    dan salam maal hijrah ya~

    ReplyDelete
  8. congratz..boley la open table..haha

    ReplyDelete
  9. tahniah...salam maal hijrah...idup MALAYSIA!!..hehe..:)

    ReplyDelete
  10. congrats dude...
    =)
    keep it up...
    slamat thun bru...
    =)

    ReplyDelete
  11. EDY, tq ya.. slmt thn br islam.. hehe msia boleh,, sbb tu bola menang~

    ReplyDelete

Comment