Friday, January 29, 2010

Kemana Kau Pergi ha?? Dah lama aku cari..

semalam
awal sungguh aku tdo..
kul 11..
catat rekod beb..
paginya aku bgn awal
kul 5.30pg..
juga catat rekod dalam kamus kehidupan ku..

tapi..

bangun tu hanya tgk jam jer.. 5.30..
pastu mata terpejam kembali..
betul2 bangun.. 7.30pg..
tetap awal juga bagi aku..

niat bangun awal..
nak memulakan misi pencarian..
dah lama aku xjumpa dia..
hampeh tu..
sejak sekian lama aku cari..
xjumpa2 gak..
cari..
cari..
cari..

agak2 korang jumpa x??
aku masih tidak ketemu dia..
xpe.. mybe xde jodoh..
namun aku tetap tidak berputus asa..
mood: sedey~

ketepikan perasaan aku itu..
geram+hampeh= gempeh

petang tadi
nak g pasar malam kat putrajaya..
tapi,
macam main hujan..
pusing2..
basahkan badan dgn air hujan..
pastu balik kolej..
adoi.. kelaparan..
apa la nasibku.. dh la xdpt ketemu dia..

balik jer bilik..
duduk depan lappy..
yes!!!
aku dapat lampu ijau..
yesssss!!

perasaan sedikit gembira sekarang..



nota kuliah: lepas ni baca sampai juling~

Dia yang aku jumpa= Jurnal utk kertas seminar;)

22 comments:

  1. judiene,
    jurnal utk paper seminar;)

    ReplyDelete
  2. adoii..ngat g skodeng awek mane la kt pasar mlm tu...huhu..cuak jer.

    ReplyDelete
  3. Wat saspen je. Ingatkan org... hehehehe. Rupanya...

    ReplyDelete
  4. Alaaa.. Ingat mencari daku tapi tak jumpe2.. Heehee.. Baru hati nk berbunga riang jap. Hik hik.. ;p

    ReplyDelete
  5. faiz,

    asyik seyes jer.. aku nk gak xseyes:P

    ReplyDelete
  6. farhana,

    hehehehehe;) kamo pun kucari;)

    ReplyDelete
  7. cis.ingat gadis idaman tadi. :p

    ReplyDelete
  8. xske jurnal!

    hehehee.

    putrajaya?

    wah,tempat tuh best :)

    ReplyDelete
  9. jurnal sgt susah nk cari...~ huk huk. satu rahmat yg besa klaw jumpa jurnal berkaitan.. ahaha

    ReplyDelete
  10. jurnal tu ntk keje student master ke?

    ReplyDelete
  11. itulah kehidupan aku bro, tido selalu awl, then bgn pagi belajo n on9 yg laju!

    ReplyDelete
  12. feelinblue, kalo xsuka pun kena buat suka gak;)

    ReplyDelete
  13. mell, aha betul tu..huhuhu;)

    ReplyDelete
  14. wirdah, aha.. kalo wat master.. keje cari jurnal jer.. sbb jurnal merupakan kajian terkini@dapatan terkini mengenai sesuatu topik;)

    ReplyDelete
  15. fid, hhehehee.. biasala.. kalo x, xnama student la;)

    ReplyDelete

Comment