Saturday, January 23, 2010

Konsert MJ dan Satu Suara


malam tadi baru aku berkesempatan tgk MJ-This Is It setelah tiga bulan dia tayang kat cinema.. xkirala org nak ckp aku ni ketinggalan zaman ke ape ke..janji layan..
gigih aku donlod n tunggu dari jam 12 tgh hr sampai la kul 10 malam br siap donlod sepenuhnya..

AWESOME!

mana bloggers yang dh tgk kat cinema, best kan?? giler ah.. MJ ni aku ble simpulkan sbg seorang yg Perfect.. semua benda dia ble kesan kesilapan.. dr alat muzik dan segalanya.. memang hebat la..

production aku rasa dh hampir siap.. latihan lak dh mcm konsert aku tgk.. dengan lighting, sound systems, dancers, dan semua la.. mmg Hebat.. teruja aku tgk..

lagu yg paling rasa tersentuh.. Earth Song.. erm.. best..
tapi mcm nak tutup jer laptop time lagi Thriller tuh..
adoi.. dah la layan sengsorang..

apa2 pun aku kc 3.9/5*

MJ kau Lagenda Dunia

erm,
yang ni tak ketinggalan,
sape yang nak g tgk Konsert Satu Suara
gabungan
Ct Noja, Ijat ngan Pejal..
12, 13 dan 14 Feb di Istana Budaya..

sape nak g tgk? nak tompang;)



nota kuliah: raya cina dihidangkan dengan paduan suara Noja, Jat, ngan Ejal





24 comments:

  1. hee, xtgk la la bang, haha

    hmmm, skrg sume 1 kan. huuu

    ReplyDelete
  2. fid, ni pun br jer tgk;)

    aha semua satu;)

    ReplyDelete
  3. eh da tgk jugaaa! =) best kan! wuwwwuu.. =') he`s da best kot.

    ReplyDelete
  4. eh taaakk. boring laah. dye byk bebel2. part yg dye praktis tu syok laah. =)

    ReplyDelete
  5. dia bukan bebel, tp dia nak yg terbaik.. juz baiki supaya menjadi sempurna.. perfect guy~

    ReplyDelete
  6. takk yg part dye bebel mcm okeh. yg part org laen bebel tuh. haha.

    ReplyDelete
  7. alo xtgok..

    dh kata best kna tgok ler..hihi

    ReplyDelete
  8. anisa, suka siti, sy pun;) kwang2~

    ReplyDelete
  9. Jom pi konsert satu suara.. Kita dua jek laa nyanyi.. hehehehe.. ;p

    ~ mcm best jek cite MJ tu ek.. tp nape tak dpat bintang tggi lagi? ngeee.

    ReplyDelete
  10. hahahahaa.. jom farhana..

    sbb dia xsiap sepenuhnya;)

    ReplyDelete
  11. dah donlod..kan..
    pass sini 1..
    huhu..gigih donlod ye..

    ReplyDelete
  12. afzan,

    aha gigih donlod best~

    ReplyDelete
  13. konsert mj tuh ada tayang kat tv ke?
    layan gak nih

    ReplyDelete
  14. bluecity, xla.. donlod jer kat tenet;)

    ReplyDelete
  15. terbaiklah datuk ct, aizat n FT!
    =)

    ReplyDelete
  16. zack, tambah skit.. segar dr ladang;)

    ReplyDelete

Comment