Saturday, January 30, 2010

Percubaan kali kedua~

tadi pagi
yang aku letak gambar motor tu..
sbb xde air lak kat kolej..
Hampeh!

kul7.30 bgn..
8.30 perut memulas..
pecut aku ke fakulti..
nasib xberhambur kat tengah jalan..

adoi..
masalah2..

tgh hari terpaksala mandi kat kolej lain..
aku ni mcm pendatang asing dah..
terjah kolej org utk mandi..

tapi,
ptg ni heaven gila..
mandi kat FUU..
bantai guna lect punya tandas..
siap bilik mandi..

harini pun sama mcm semalam..
niat nak g pasar malam..
tapi awan..
mcm xbg aku ngan kawan aku g jer..


tapi redah gak..sebab rasa xhujan..
tgk2...

nota kuliah: ngantok.. nanti sok aku citer.. O_o

9 comments:

  1. HAHA

    sini pun de kolej yg tade air.
    nsb bek la kolej aku okeh jer lagik.

    la tergantung plak?
    mesti hujan tgh jalan kan~

    ReplyDelete
  2. mndi kt masjid ar baru berkat. haha

    ReplyDelete
  3. betul tu feelin blue..
    kenkdang dah rasa macam zaman jepun dahh

    ReplyDelete
  4. hohoh
    feelinblue
    anda seperti jangkaan saya
    sini mmg tade air

    ReplyDelete
  5. Last2.. Mandi dlam ujan.. Hehehehe.. Ku tolong sambung.. Ahaks.. ;p

    ReplyDelete
  6. Sian ko bro
    Kelakar pun ada gak...nasib baik tak terkincit
    erk888

    ReplyDelete
  7. xmandi ok lagi bro, tp nak membuang agak la! hahha

    ReplyDelete

Comment