Friday, January 01, 2010

Spirit come with Dr Sheikh~

Kebaboommm(semalam punya bunyi bunga api)

01.01.10

Dah nak masuk seminggu aku kat kampus.. tapi jiwaku masih lagi di kampung halaman Perlis..
huahuahua~

ntah..masuk sem ni aku kurang bersemangat skit.. coz rumate pun xde.. sorang-sorang jer dalam bilik.. mulut aku hr2 ble simpan emas coz xde ngan sape aku nak cakap..
mulut aku nih xble duduk diam..asyik nak bercakap jer..
pastu mulalah capai fone, kol kawan2.. kawan aku tanya "kenapa kol"..
aku jawab kembali "xde pape, sajer nak senaman mulut skit".
kekadang aku kol orang yang sama sampai lima kali.. seminit pun xsampai..

hrni lak xde air kat kolej..
sambutan thn baru dengan ketiadaan air di kolej..
terpaksa la hidup nomad..
mandi di kolej2 lain...
sampai tahap nak makan ngan minum pun takot..
takot nak 'terbear' ngan 'terkucil'..

belajar...belajar...belajar..
sem depan InsyaAllah sem last..
spirit come2..
aku menyanyi lagu negaraku.. untuk naikkan semangat.. tp xberkesan..
nak main spirit2..come..spirit..yg letak duit tu syirik lak..

ada cara lain x??





Datuk Dr Sheikh Muszaphar Shukor Sheikh Mustapha selamat mengikat pertunangan dengan Dr Halina Mohd Yunos... nanti aku rasa dia buat persandingan kat angkasa..hahaha;)







rajin2 click nuff;)

24 comments:

  1. hehee
    aku pon suke men spirit2
    tp syirik

    hehe
    kau tido jela

    hehe

    selamat tahun baru!

    oh ya,,
    walaupun aku org jb
    tp aku suka perlis!

    ReplyDelete
  2. anisa,
    ooo..
    ko kaki spirit ea..;)

    suka perlis..
    come.. perlis menunggu kedatangan anda..

    dtg perlis inform..
    ble bawa g jalan2;)

    ReplyDelete
  3. salam tahun baru..

    biasa la awal2 sem mmg cmtu..hehe=D

    ReplyDelete
  4. Ape lagi.. Pi laa dating.. Wakaka.. Tak pun, pi keluar dan mngambil gambar kamu yg fotogenik itu.. Hahaha.. ;p

    ReplyDelete
  5. cik ros.. ya.. ;)
    rasa keboringan tahap gaban;)

    ReplyDelete
  6. farhana, hahahahaha.. kamo nih..

    ptg tadi mmg pasang niat nak g snap2 skit.. lama dh xmencapap nih..
    tp rasa macam malas lak.. coz xde air.. kang peluh2 melompat sana sini.. xble nak mandi:)

    ReplyDelete
  7. aik!! Kenapa x de rumet..
    isk isk isk..

    mmglah bosan sbb x dekawan nak berborak

    ReplyDelete
  8. si tedi, rumate lari.. coz xlarat nak layan sy;) hahahaa..

    xla..dia stay luar coz sem ni thesis jer;)

    ReplyDelete
  9. haha..patot ko busuk gila..blok xde air..xmandi..

    ReplyDelete
  10. hahahahahaha..

    pepandai jer ko iyllienaz;)

    aku mandi beb;)

    ReplyDelete
  11. mgeh3...mst borink kan semua blik umah..huuhu...bab tu la ila blik umah jgk coz xmau xckp sehari...

    ReplyDelete
  12. mgeh3...mst borink kan semua blik umah..huuhu...bab tu la ila blik umah jgk coz xmau xckp sehari...

    ReplyDelete
  13. heheheheheh.. yeka ila.. bijak2~

    ReplyDelete
  14. AKU CUTI SMPI BULAN 2.. HAHA JGN JELES =P

    ReplyDelete
  15. Hahahaha.. Setuju ke diri tu fotogenik? Wahhhh.. ;p

    ~ apasal muke sepesen ngan abg sheikh ni? ahaks..

    ReplyDelete
  16. esok ak udah mau ke u!

    bosan...

    ReplyDelete
  17. ape kate kau lompat bintang lapan kali..pastu trus tido..

    ReplyDelete
  18. farhana..hahahaha.. setuju?? erm.. sm ker ngan dr sheikh..wakaka:)

    ReplyDelete
  19. azizol, hohohohohohohoho.. bgs cadangan ko;)

    ReplyDelete
  20. hahahahaha..

    cik epal2..

    perli la tu;)

    ReplyDelete
  21. nanti tolong kirim salam kt sheikh kalau jumpa lagi!haha..

    salam ziarah..=)

    ReplyDelete
  22. zihnun..hehehehe.. mcm terjumpa dia secara kebetulan jer tuh;)

    ReplyDelete

Comment