Sunday, February 07, 2010

Underwear ko busuk giler!!

Ahad kembali lagi.. yeah.. cepat betul masa berlalu.. kalo xde keje rasa mcm lambat.. tapi kalo keja bertimbun.. aduyai.. sekejap jer rasa.. kita kejar masa ke, masa kejar kita?? kwang2~

rahsia, berahsia, merahsiakan.. mengikut kamus zwairy semua maksud perkataan tadi membawa maksud yang sama iaitu menyembunyikan sesuatu dari pengetahuan individu lain..

apa yang nak dipersoalkan:
  • benda baik perlu ke dirahsiakan??
  • benda buruk perlu ke dihebohkan??
erm..ni salah satu kes yang terjadi dalam family aku.. maksud aku bukan adik beradik kakak, abg@ ibu bapa aku tapi.. sepupu-sepapat, dua papat, tiga papat, se tok, se nenen semuala.. aku ada dengar2 yang sepupu, se nenen nak melakukan perkara baik.. tapi dia juz xgtau kat adik beradik terdekat.. konon2 mcm nak berahsia la..

adoi.. menda baik pun nk rahsia.. selalu kalau org lain heboh2 jer.. bukan aku nak nyibuk.. tapi aku heran ngan perangai manusia ni.. benda baik.. contohnya.. ni contoh la... mcm kawen.. siap buat kenduri.. ribu-ribu lemon org datang.. xde lak dorang nak sembunyi.. tapi ada sesetengah manusia nak sembunyi.. kenapa bah, kau berubah la cmni..

satu lagi..selalu benda buruk orang akan sembunyi.. tapi ade jer manusia.. cita kat orang lain hal pentis@seluar dalam dia..aku tau la underwear ko jenama giorgio armani , tapi perangai ko busuk lagi pada underwear tu.. ni aku cakap manusia pelik.. pelik.. dan pelik.. ganjil? WTFreaky~

aku?? ko peduli la nak gtau ke x.. mende baik ke buruk ke.. janji family aku bahagia suda.. yeah~


benda baik aku nk gtau letak layout baru;)

nota kuliah: apa yg perlu dirahsia..kita berahsia la;)

12 comments:

  1. haha...ofkoz la kena bagitau. da kater spender mahal. hehe

    ReplyDelete
  2. Mnarik laa kaler purple.. Ahaks.. Jgn risau, kalau ade pape perkara yg bahagia terjadi pada saye, akan diinform pada encik zuewairy.. Heehee.. :)

    ReplyDelete
  3. hihi...btol...spender yg mhl hrganya hrus di heboh kn...hihi:)kasi gempak...

    ReplyDelete
  4. wah...byk santek ma..
    purple gi2

    ReplyDelete
  5. aidi: hahahahaha;)

    farhana: wokkeh;)

    whitedaisy: kwang2;)

    amirah: cntik ke..;)

    ReplyDelete
  6. kenapa bah kau berubah kenapakah
    erk888

    ReplyDelete
  7. saye nk kawen dh. hahha! ni saye dh hebohkn, dtg tau nnt.cewahh xD

    layout baru comel :)

    ReplyDelete
  8. ada kawan wirdah sorang ni,dia tak gtau pon dia kawin.nak berahsia pe jadah nye ntah ngan kitorang.tup tup, dah mengandung. bile perot dia dh agak besar,baru la dia gtau yg dia dh kawin.gile tol. boleh timbul fitnah.salah dia la sape suruh rahsia kan.

    ReplyDelete
  9. deus: minat stacy eh?

    syue: yeka.. bl? dimana? hahaha.. gigih nak g nih;)

    wirdah: aha.. betul tu.. xpasal2 fitnah lak berlaku;)

    ReplyDelete
  10. ade orang, hal baik 2 dirahsiakan..
    kadang2 benda 2 bagos ape.
    2 tandenye dye x menunjok baik..
    macam sesetengah org.
    br buat baik sikit, heboh sekampong.

    bagi aku, bagos..:)

    ReplyDelete

Comment