Wednesday, January 20, 2010

Terima atau tidak.. tunggu jela..


nak tgk click jer.. nanti dia akan jd mcm 'giant'

aku buka email hrni.. dapat reply dr Berita Harian..
aku ada hantar pandangan aku kat Berita harian..
yang print screen atas tu dorang yang reply sesama dorang tapi dihantar juga kat aku..

yela.. kat mana lagi nak bersuara kalo x kat paper..
dulu pernah gak hantar, keluar kat bahagian aduan.. kwang2..

kali ni aku hantar, forward mesej aku mcm gambar kat atas..
tunggu jela next week bahagian Sisipan Varsiti BH..
pandangan aku diterima atau x..

Nota Kuliah: bersuara dengan cara yang betul;)





13 comments:

  1. Yeh.. Kuar paper.. Hehehe.. Btol, bersuara ngan cara yg betul.. Bkn dok kuar statement dlam FB dn sbgainya.. Hehehe..

    ReplyDelete
  2. bgus zue

    bgus!

    medium yg tepat

    ReplyDelete
  3. hah jgn jd macam mamat aswara tu dh le...apa de bengong tulis benda pelik2 kt fb, last2 kena tangkap...

    ReplyDelete
  4. farhana, aha.. hehehe.. xtau la kuar ke idaknya;)

    ReplyDelete
  5. qarl,

    hehehe;)

    itu jer medium yg ade selain dr media br nih;)

    ReplyDelete
  6. tenteraangin,

    ikot pd orgnya;)

    ReplyDelete
  7. kita ada hak unutk bersuara .
    tp mesti la kene betol saluran nya kan. (>.<)

    ReplyDelete
  8. aku salah bagi komen! aku nak taip// bagus ko buat aduan dgn cara dan saluran ygbetul! ekekekkee

    nak taip tahniah pada org lain!
    ekekekekke

    ReplyDelete
  9. si tedi, nampak sgt buka blog banyak nih;)

    ReplyDelete

Comment