Sunday, January 24, 2010

Yahoooooooo!!! aku menang! aku kaya!

Aku xmasuk apa2 pertandingan pun.. OIAM ke, Malaysian Idol, ANTM, tikam no ekor jauh skali.. tapi aku dapat email mengatakan aku diantara orang yang terpilih untuk mendapat wang sejumlah 1000000 pound sterling...

tgk la gambo nih..


kahkahkahkah..
aku bukan budak kanyiaq yg mudah tertipu..
kwang2..
banyak sungguh email berbentuk cmni.. sehari dalam 10 email..

aiya.. korang jangan mudah terpedaya lak.. sekarang banyak jenayah siber.. penipuan..
jangan cepat tertipu.. kekadang dpt gak email dr maybank2u, kononnya.. padahal bukan..
aku, dpt jer email cmni.. xbaca pun.. delete terus...

nota kuliah: ingat lagi masa praktikal, cover story pak imam terpedaya ngan sms power root dpt sepuluh ribu..






9 comments:

  1. wah bertuahnya.....

    kalaula betul...hehe

    ReplyDelete
  2. kalau betul da lame aku benti belajar.keje tunggu email masuk jek ari2 kan.hehe

    ReplyDelete
  3. gila mengarut...
    sapa yg percaya tu memang bodoh la

    ReplyDelete
  4. hehehe
    perkara yg ngarut mmg selalu jadik
    :)

    ReplyDelete
  5. hari2 aku kaya.. tapi malas je nak layan.. ha ha ha

    ReplyDelete
  6. jenayah IT.
    serius sape yg percaya dgn email semua tu,mmg la bodoh.

    ReplyDelete
  7. amirah: kalo betul saya belanja semua org;)

    cikmemmy: aha..betul tu;)

    ReplyDelete
  8. zack: erm.. tu la;)

    anisa: kwang2;)

    ReplyDelete
  9. si tedi: yeka.. hr2 kaya ok la tu;)

    wirdah: bongek pun sama;)

    ReplyDelete

Comment