Sunday, February 07, 2010

Kepada penganggur yang mempunyai ijazah, baca entry nih!!


klik gambar nih kalau nak bc~

kalau korang xbeli paper, harini kat Mingguan Malaysia ade kuar untuk sape2 yang teringin nak jadi pendidik.. untuk memohon kursus perguruan lepasan ijazah.. memiliki ijazah sarjana muda sekurang-kurangnya 2.75 dan ke atas, mcm biasa wajib beli no pin kat BSN RM6, dan tarikh tutup permohonan 21 Febuari..

utk maklumat lanjut.. korang baca la sendiri..

nota kuliah: nak minta ke, xnk???kwang2;)

4 comments:

  1. Nak jadi cikgu lak tetiba.. Huhu.. Mst tak hidup penat mcm dokter nanti.. Huhu..

    ReplyDelete
  2. lepas spm aku ada dpt gak interbiu maktb nie...
    time tu aku tolak mentah2 laa
    tapi mak aku paksa g gak..time tu siap ader kabel ag laa..
    tapi aku xmmg xready langsung
    balik tu trauma gler rasa siap nangis ag,,kena bidas terukk

    tapi skunk aku nyesal gler men2 dlu~~

    ReplyDelete

Comment