Wednesday, February 10, 2010

Main2..macam suka2~

Ingat lagi entry aku mengenai ini??

Ujian Air kencing
sebaik sahaja mengambil tempat duduk di ruang menunggu sebuah klinik, Ali terpandang Abu yang sedang menangis teresak-esak. Dia segera mendekatinya..
Ali: Knp menangis?
Abu: Saya datang utk ujian darah
Ali: Awak takut ea..
Abu: Bukan itu.. tapi masa ujian darah, mereka terpotong jari saya..

mendengar penjelasan Abu, Ali terus menangis..

Abu: kenapa menangis?
Ali: saya dtg utk ujian air kencing...

ingat xbetul.. rupanya ada gak kes yang ble dikaitan dengan lawak bodoh nih.. aku baca kat Mstar Doktor Salah Potong kaki.. lebey kurang kes ngan lawak bodoh atas ni la.. giler ah.. bahaya nih..

...dengan tidak sengaja dan mungkin kerana kecuaian doktor-doktor bedah di sebuah hospital di Peru telah melakukan sesuatu yang paling ditakuti oleh mereka dalam profesion ini iaitu memotong kaki yang sihat seorang warga tua berusia 86 tahun.. baca seterusnya..

giler ah.. ni kes bahaya.. memang la manusia xlari daripada kesilapan.. aku xkisah kalau kesilapan ni berlaku kat patung.. ni kaki manusia yang sihat walafiat..

nota kuliah: aku suggest warga tua tu patut potong tuuuut dia balik~

11 comments:

  1. aisehh, kesian je pakcik tue tue tuu! ish3,,

    btw abu n ali tu mmg lawak! HAHAHAHAHA!

    ReplyDelete
  2. Saya harap saye takkan membuat kesilapan seperti itu.. Huhu..

    ReplyDelete
  3. buat check banyak2 tempat
    jgn berserah je terus

    xjoin contest?
    menang 50 pound!!

    ReplyDelete
  4. syue: hhehehee;)

    farhana: ya.. jgn sesekali..

    qarl: sama2 potong

    faiz: aha.. meranalah;)

    ReplyDelete
  5. wah menakutkan kalau salah potong ni..adoiii

    ReplyDelete

Comment