Tuesday, March 16, 2010

Dalam Uni pun kena ragut! kat luar apetah lagi~

sebelum aku nak cita bab kena ragut tuh.. aku nak minta maaf la eh kat korang semua.. sebab lama xblogwalking..jalan2 kat blog korang.. biasala Mac ni masing2 BZ bukan? mn nak presentnya, mana nak kena submit tugasan lagi..semua student merasa ni..
tetiba lak ujung minggu ni ade dinner school aku..
kena lak terlibat dalam persembahan skali..
dorang bawah nih tengah menari..



aku join skali ke? xla.. xminat wokey.. aku juz terlibat untuk persembahan multimedia sahaja.. segmen 'terjah' akan dipaparkan untuk malam 1 Malaysia 1 MENTION nanti..

balik jer dari record dorang practice.. nampak sorang amoi tengah lari..kejar-mengejar mcm cite hindustan.. ke hulu hilir.. xjauh pun dari aku sebenarnya.. tapi elok aku sampai kat dia.. trs dia tahan aku.. terkejut aku.

ingat dia tengah gaduh ngan BF dia ke ape ke..
rupanya kena ragut.. dia tengah tggu bas depan fact ekonomi..

sowang mamat g kat dia rampas beg.. sowang mamat lagi tggu atas motor..
dapat bag.. terus blah.. xkan nak tggu lak kan..
jahat giler!
last2 panggil sowang budak cina lelaki, soh bawa dia g pondok keselamatan..

aiya.. mcm mana ni keselamatan pelajar terancam..ya-ya ja jaga kat depan.. saman segalanya.. dalam.. hampeh~ xde sape yg jaga..

[iklan khidmat sosial]
kepada pelajar uni sekalian.. take care.. especially pompuan.. dalam beg tangan tuh janganla letak wallet ngan hp... letak buku ngan mende lain xpe..
peragut nih.. xkira ape ade dalam tu.. dia main ragut jer.. lelaki pun same gak.. sbb aku pernah kena..
[iklan khidmat sosial] Align Center

nota kuliah: sentiasa dalam keadaan berjaga-jaga

4 comments:

  1. aik.
    kena berhati2
    :)
    supaya takkan diragut2

    ReplyDelete
  2. Uish..seram gle baca entry ni...
    Dalam U pn jadi tempat peragut..
    mana2 je da xslamat skng
    huuu

    ReplyDelete
  3. die aim budak U plak skang

    kat U kan rmai giler students

    ReplyDelete

Comment