Saturday, March 27, 2010

Earth hour, dah tutup lampu jangan buat perkara xelok lak~

Jangan lupa tutup lampu malam neh..

sokong earth hour= bumi hijau:)

sejam ja tutup lampu.. tapi kalau nak tutup sampai sok pagi pun ok gak..

kat mana korang berada tutup semua lampu..

dalam rumah, dalam bilik, dalam keta ka.. mana 2 ja la..

tapi jangan amik kesempatan lak dah tutup lampu,

kang earth hour jadi valentine day..keh keh keh



kat UKM neh aku xpasti dia sambut kat mana..

tapi yang pasti aku dah da pengalaman sertai kempen neh:)

Entry Earth Hour & UM 27/3/2009


Salam.. td g majlis Earth Hour peringkat UM.. aku rasa korang pun tutup lampukan td.. 8.30 sampai 9.30.. Um semua lampu jalan tutup dan lampu-lampu di bangunan utama.. bergelap seketika.. tapi xpe, masa pendaftaran dapat lilin sorang satu.. smpt la jd putera lilin selama sejam.. gagagaga~ ni beberapa gambar yg di snap mggunakan phone~


::tandatangan lu::




::Lilin yg membentuk 60 EARTH HOUR::

14 comments:

  1. Ouh.. Pesanan yg bagus tu untuk semua encik zuewairy.. Heehee..

    ReplyDelete
  2. ape beza tutp lampu & lilin? ishy3.. =P

    ReplyDelete
  3. pesanan yang bagos..
    HAHA
    :)
    sedang bergelap..
    :)

    ReplyDelete
  4. owh
    anda di ukm ek?
    lalala sy di rumah
    err cni sme org x tutup lampu.huhuuh

    ReplyDelete
  5. kat tempat saya tak terasa pun Earth Hour.
    ramai buat tak endah.
    tapi ada juga la dua tiga rumah pelajar yg tutup lampu selama sejam.

    tp, kalau tutup lampu, pasang laptop kipas segala....

    macam sama je kan. hehe

    ReplyDelete
  6. bestnya smbut sama2 kempen ni..
    baru la semangat skit..
    ni x..smbt dgn housemate ja..
    yg len wat dek

    ReplyDelete
  7. jgn on laptop ea..

    ReplyDelete
  8. aku sokong earthour...
    LOVE MY EARTH, MY HOME

    ReplyDelete
  9. aku sokong gak to save my earth.tapi ni bukan caranya.nak masuk isya jgn buat camniela oic...

    ReplyDelete
  10. aku terlupa nak join weih

    ReplyDelete
  11. owh aku x tutup sbb aku tinggal sorang.aku takut.

    ReplyDelete
  12. http://bulanyangmenggantungdilangitosaka.blogspot.com/

    link belog baRU mOONN

    ReplyDelete

Comment