Tuesday, March 30, 2010

Korang kenal Sabhi Saddi?

korang kenal mamat neh?
Sabhi Saddi..
aku pun xkenal dia..
jauh skali dia nak mengenali aku..keh keh keh..


(gambar copy dr group dia kat FB)

sebelum ni aku minat lagu OST tari tirana..
lagu tu pun kuar gak kat radio skang neh..
tadi skali lagi kuar kat radio.. aku taip je la chorus dia tuh..
Nadiku..

rupanya mamat neh yg menyanyikan lagu tu..
nice song..

kalau korang xdengar atau dah dengar.. dan nak dengar sekali lagi..
boleh download jer MP3 kat link bawah neh..

Nadiku - Sabhi Saddi

nota kuliah: menyanyi dalam kuliah:)

10 comments:

  1. dok sebelah umah
    mana tak kenalnye
    hensem, sempat gak ngorat dia
    selalu tapau nasi kandaq
    baik betul lah

    ReplyDelete
  2. yeke hazzy... biar betul kamo?

    ReplyDelete
  3. Encik zuewairy.. Tak lama dulu dia jadi pnyanyi dgn nama Boy, lagu dia tajuk Sayang Giler.. Huhu.. Dia sabahan, pernah satu group dgn Adam AF mase dolu2.. Group EsDco.. Hebat menari.. Heehee.. Sabahan.. Ngeee.. ;p

    Sekian info tntang pakwe saye, sabhi saddi.. :)

    ReplyDelete
  4. oo..yeka farhana.. mn cheq tau.. hik hik hik~

    ReplyDelete
  5. Lagu dia Best.... Aku suka...

    ReplyDelete
  6. Cam kelakar masa dia nyanyi pakai nama Boy tu.. Ahaha.. Tapi lagu ni macam advance daripada lagu Sayang Giler..

    ReplyDelete
  7. oh mamat ni
    penah terbace pasal die dalam remaja
    nme pelik oo
    huhuh

    ReplyDelete
  8. ohh ni ke sabhi saidinye .. slalu dgr lagu nadiku kt hotfm

    ReplyDelete

Comment