Thursday, March 18, 2010

Recording "One Mention, One Malaysia"

Habis je kelas semalam, aku terus habiskan keja aku untuk persembahan malam perdana nanti iaitu segmen 'terjah' student..hohohoho:)

sape pengacaranya?
kwang2..aku ler :) produser? aku juga..
giler kuasa ah..



scene pertama.. banyak kali cut da..


asyik tersasul sudah..


habis jer shooting aku punya part, time 'terjah' budak2 ni sempat la aku ngan Vic snap2..
ade gaya cam rakam album x??


Twinkle2..little star~


Berduet ngan Vic

gambar sebelum entry ni yang recording album tuh bukan ya..
sebenarnya recording untuk persembahan.. hehehe..
aku mana layak jadi penyanyi..
aku cuma boleh menyumbangkan lagu2 sahaja:)

nota kuliah: gambar Twinkle2..little star tuh mcm muka nak terberak

6 comments:

  1. hai-o

    xkanla muka nk terberak cm gitu skali

    lek2 sudah

    haha

    ReplyDelete
  2. owww, macam tu ea... ngatkan jadi artis ari tue, hoho

    =P

    ReplyDelete
  3. Sedap tak suare kalau nak disuruh menyanyi? Hehehe.. Nak mintak encik zuewairy jadi Dj laa kat wedding saye nanti.. Hik hik..

    ReplyDelete

Comment