Wednesday, March 24, 2010

Susah untuk memuaskan hati semua orang.. betulkan?

ni bukan entry emo!
bukan entry merajuk!
bukan juga entry mengutuk!
jauh skali whistle blowing!

sejak akhir2 macam2 berlaku.. aiyo..
kena tempuhi dengan SEMANGAT yang ada..
satu persatu masalah..

masalah belajarnya.. masalah bersosialnya.. aiyo.. susah2..
belajar xpe ade jer penyelesaiannya.. kena rajin je kan..

bab bersosial neh.. xmudah aku nak menyenangkan hati semua orang..
sebab mudah sangat tohmahan, tuduhan itu berlaku..
lebih2 lagi dimalukan..

xkisah la..
bab kata filem P.Ramlee.. Cobaaaaaaan..
kadang2 aku terfikir juga..
salah@betul yang aku lakukan..
ntah..
salah??
its ok~
betul??
its ok~

nasib baik ade Mr Black ngan Blacky teman aku..

ape2 jelah..
malas aku nak fikir..
baik aku fikir untuk dua minggu akan datang nih.. 3 present serentak aku kena buat.. setiap present 60% carry mark~

rakan2 yang ade tugasan, buat thesis, test, dan sewaktu dengannya..
i wish u all GUD LUCK~

ade sape2 mau jadi responden aku? kajian mengenai FB..
upahnya.. aku bagi la.. =ucapan terima kasih lat korang= <--highlight
aku wat survey monkey~
lepas ni nak cuba survey kuda, lembu, badak dan sewaktu dengannya..

nota kuliah: dalam kuliah pun memikir masalah sosial bukan masalah belajar:)

9 comments:

  1. kalau kita rasa apa yg kita buat tu betul,ape orang cakap semua tak penting g awk.lantak je orang nak tomah mcm ne pon.=)

    koru

    ReplyDelete
  2. tak pyh peduli kn org len nk kata pe....:)

    ReplyDelete
  3. hadapi dengan kesabaran.. :)

    ReplyDelete
  4. mcm2 org mcm2 peel
    mmg ssh la nk puaskn semua so juz be urself :)

    ReplyDelete
  5. walopon kite xleh nk puaskan ati sume orang..tp kekadang perlu ambil tahu,mgkin kite khilaf,mungkin kite xprasan..

    yang baik usah dipedulikan, yg kurang baik perlu diteliti..

    kerna kita hidop bermasyarakat..setiap satu dari mereka,yang baik yang bermulutt jahat,yg byk karenah..semuanya mmberi kesan pd kita kan (^_^)v

    ReplyDelete
  6. koru: yezza:)

    whitedaisy: huhuhu

    tedi: mmg bersabar..

    amirah: yes..

    azizol: tu la pasai:)

    afzan: sarjana nih amik pengurusan kom..

    ReplyDelete
  7. lebih baik puaskan hati sendiri dr puaskan hati org lain..

    better :)

    ReplyDelete
  8. Being Active Can Help You Prevent Type 2 Diabetes - It
    doesn't matter whether a person has almost any diabetes.
    If your looking for a lazy strategy, don't waste your time or money.
    So, here is the single most important thing you're able to do to
    start whilst that process going.

    ReplyDelete

Comment