Saturday, April 17, 2010

First Time entry pasai nuffnang..

  1. belacan kuala perlis
  2. pekasam beseri
  3. asam jawa padang besar
erm.. mana satu aku nak buat bisnes neh.. tengah fikir.. nuffnang dh ble cash out..
belacan busuk, pekasam pun busuk.. asam masam..
urm.. nanti la aku survey kot ada broker
yang ble wat pekasam ngan belacan berbau strawberry ke..

tq kepada yang masuk blog aku n terjah iklan terbaek dari nuffnang..


rajin2 la terjah eh.. nanti aku terjah korang balik..
mana tau kot aku ble buat Mall lak pasni..
TWriter Megamall..
kui kui kui..

nota kuliah: Takziah - Achik Spin yang meninggal dunia akibat kemalangan jalanraya.. Al-Fatihah

12 comments:

  1. best r..

    nuffnang xnaik pun.. dr 3 bln lepas masih xsmpi 50 sen pun..

    huhu3..

    ReplyDelete
  2. al fatihah buat achik spin.. Allah lebih syg kan dia..

    ReplyDelete
  3. Wah beshnya dah ble cash out ah...

    ReplyDelete
  4. bro..pekasam a paling sedap antara semua tu..lagipun pekasam ada yg bungkus kedap udara..takde la baunya nanti..hehe moga success perniagaan tu nanti..wah rezeki nuffnang makin murah je..tahniah :)

    (Al-Fatihah) Lepas Arwah Din Beramboi, Kini Achik Spin Pula Meninggalkan Kita

    ReplyDelete
  5. klu buat belacan kuala perlis..jgn lupa bt international courier..aku nak order..
    =P

    ReplyDelete
  6. jom cashout same2 nak? ohohoh

    ReplyDelete
  7. wah
    dah bleh cash out dah
    hebat lah

    ReplyDelete
  8. wah2, dah ble cashout nampak. bila nak bagi kuar? pastu jgn lupa belanja aku ek :D

    ReplyDelete
  9. senior sy bt kopok leko strawberi hehe

    ReplyDelete
  10. ape blacan2 ni? blog saye www.inibelogzayani.blogspot namenye love belachan ok.haha

    ReplyDelete

Comment