Sunday, May 02, 2010

Nak fikir tajuk pun susah

kekok lak nak update blog.. almaklumla lebih sepuluh hari gak xupdate.. coz agak bz jugakla.. dengan exam.. yang xde gap.. tapi Alhamdulillah.. dah selesai empat paper untuk fasa satu.. aku bahagikan kepada dua fasa.. walaupun memang exam xde fasa, tapi aku nak buat juga fasa.. tunggu fasa dua minggu neh 5 Mei.. minggu ni juga aku nak kena hantar dua tugasan.. adoi.

aku rasa kebanyakan korang dah habis exam kan.. dan ade yang akan habis minggu neh.. apa perancangan cuti neh??

dalam sibuk-sibuk nak amik exam, mula la tercari-cari nota.. masa ni la nak tengok mana satu lawan mana satu kawan.. ada yang kedekut nota and so forth.. tak kisahla nak kedekut nota ka apa ka.. janji aku dah buat yang terbaik hasil usaha aku sendiri :)

eh, cuti dah dekat xde ke sape2 nak buat gathering geng blogger ke..

klah.. xde idea dah nak taip.. nak teruskan buat tugasan.. sekarang aku stay kat bukit mahkota, sebab sabtu lepas aku dah kena halau dari hostel..katanya aku menghabiskan elektrik kolej. ntah.

owh, aku nak gtau semalam first time aku tengok AF8, peduli la orang kata lembab ke hape ke.. janji aku tgk juga... konsert ke tujuh ..not bad.. peserta pun ok, pentas, pengkritik, pengetua dan lain-lain lagi.. agenda baru astro..Konsert dan Debaran.. aku tau.. che2... nguah2x.. nak duit lebih la tu kan? hik hik hik..

huh!

panjang lak aku taip..
ok
titik.

ops.. gud luck sape yang tak hbs exam lagi..

nota kuliah: norman menggunakan pendekatan MacGregor Theory X

5 comments:

  1. tak habis lagi.
    ada 1 paper lagi.
    duh~

    ReplyDelete
  2. tak habis lagi.
    ada 1 paper lagi.
    duh~

    ReplyDelete
  3. menghabiskan eletrik kolej..buat ap 2? hehe
    btw goodluck en zuewairy :)

    ReplyDelete
  4. good luck zuwairi...
    nnt cuti bleh blk kmpg ye ;)

    ReplyDelete

Comment