Tuesday, November 02, 2010

Banjir!!! tabah~


keadaan jalan ke kawasan rumah aku..keadaan semalam
tapi skg jalan ni dah tutup air paras bahaya

rumah aku dah masuk air start dari semalam.. banjir kali adalah banjir yang paling buruk kat kawasan aku.. masuk dalam rumah atas paras lutut dan luar rumah sampai pinggang! fuh! korang doakan eh, moga air surut dan keadaan kembali seperti sedia kala.. aku kat Bangi, juz satu hari 4-5 kali aku akan kol kak dan mak aku di Perlis untuk mengetahui perkembangan.. banyak gak barang rosak mak aku gtau.. buku2 aku dalam bilik..
tabah mengahadi ujian-Nya..

p/s: Ujian-ujian sebegini perlu dilalui dengan tabah, bersyukur kerana negara kita aman dan tiada bencana alam yang lebih dahsyat seperti negara-negara lain

7 comments:

  1. sabar....nie semua Ujian dr ALLAH..

    ~ DanieL AdiE ~

    ReplyDelete
  2. ada gak tgk gambaq kat area arau, membe upload kt fb~ dy stdy kt uitm arau~


    BeHiNd the SceNe - MuZiK-MuZiK 25 at PLaZa aLaM SeNTRaL

    ReplyDelete
  3. smoga tabah..huhu
    tp best jgk dpt men air..
    hahahaha

    ReplyDelete
  4. nescaya ade yg baik dsebalik yg buruk.
    insyaallah~
    hope tabah k.
    ~_^

    ReplyDelete
  5. semoga tabah menghadapi ujian ini..

    ^__^

    ReplyDelete
  6. smoga tabah ea...sian tengok..kat bahagian utara n selatan selalu je banjir time nak abeh tahun...kat bahagian tengah tak pula..hu3

    http://nash121.blogspot.com/

    ReplyDelete

Comment