Sunday, November 21, 2010

Qurban 2010

Salam..

weeehuuuu~

Quick Update..

gambar masa raya qurban 2010.. semua gambar bersama anak-anak sedara aku.. lapan kesemuanya..








bersama Acunya :)

raya tahun ni family aku tak buat korban.. juz g makan kenduri korban orang ja:) tetapi korban boleh disampaikan dengan pelbagai cara.. apa pengorbanan yang korang telah lakukan?? pengorbanan masa untuk main game dota sebelum exam? atau berjimba-jimba tak hingat dunia? ngeh3... harap-harap pengorbanan yang dibuat mestilah ke arah yang lebih positif... say no to noty2 k..

this week agak bz, coz bawa family aku datang KL utk konvo akak aku di PWTC esok dan bawa dorang jalan2 lorh.. jadi kesempatan untuk update blog ni agak terhad.. :) ni pun amik masa update blog kat rumah sepupu aku.. ngeh3...

p/s: bersemangat untuk buat thesis tgk orang konvo...ngeh3..

5 comments:

  1. si kecik kaler pepel tu sangat chumil la~ ape nama dye?

    selamat berkonvo buat kakak awak, mabruk alaik!

    ReplyDelete
  2. anak2 sedara yg sporting...

    ~ DanieL AdiE ~

    ReplyDelete
  3. adrina:
    nama dia syakirin.. ok thanks:)

    ReplyDelete
  4. sgt colorful.
    n view yg cantik ~_^

    ReplyDelete

Comment