Wednesday, December 01, 2010

jumpa alien... tapi macam kenal lorhhhhh!

Alien!!! Alien!!! tolong.... kah kah kah... tengah merobek lappy ni... macam-macam sofware pulak...aku tengok... ni salah satunya.. video ni dah lama aku amik.. tgk la.. dengan bantuan audio, visual dari anak-anak sedara aku.. dorang kalau bab nak bervideo ngan bergambar no satu... untuk pengetahuan korang.. eksklusif ni.. sebab video ni diambil baru bangun tdo.. hahahaha.. hudoh perangai!

eh.. aku tukar header ngan layout baru..amik hang, muka besau kat atas tu ha.. ngeh3...


layan~~~


p/s: terfikir cikgu shida

18 comments:

  1. sekali bukak blog ne tadi, tekezut tengok ada muka tengah sengih kat header. hehe.

    ReplyDelete
  2. ngeh3.... penyambut tetamu tu adrina~

    ReplyDelete
  3. hahahaha

    mcm alien pun ada gak

    gurau2...

    ;p

    ReplyDelete
  4. huahuahuahh.hadoi..
    ;p

    mari beli sarang burung! http://dagilos.blogspot.com/2010/12/sarang-burung-untuk-dijual.html

    ReplyDelete
  5. nak jugak terkejut tengok header.
    ngeee...
    yg penting alien tu tak beri sepatah dua kata ke ?
    XD

    ReplyDelete
  6. hizami:
    wakakakakakakaka..tak bagi lorh.. suara emas:)

    ReplyDelete
  7. wah new header...nape sya buat header tk pernah jadi eik

    ReplyDelete
  8. wahidah:
    sebab awak tak pernah save kot?

    ReplyDelete
  9. ya ampunn..tekrkesima kau bila bukak blog ko..dah berubah....n lebih cantik..aku lebih selesa ngan template nie..hehehhee...ko nie ade2 jelah...aku pon boleh wat muke alien :P

    ReplyDelete
  10. budak kecik aka nas:
    terima kasih.. owh yeka.. ko pun ble jadi.. eh?

    ReplyDelete

Comment