Friday, December 10, 2010

Narnia: The Voyage of the Dawn Treader... Best! Best! Best!



Movie lagi… hadoi!

Petang tadi balik dari UM sempat gak melabur kat GSC Mid Valley..Pelaburan dalam film Narnia: The Voyage of the Dawn Treader.. Best! Best! Best! Cita ni mengenai Lucy, Edmund dan Eustace.. di mana mereka dibawa ke satu alam lain dengan pelbagai dugaan yang terpaksa mereka tempuhi.. aku cita kang.. tak best pulak kan yang tak g tengok lg nak tengok.. tak surprise! Jalan cita yang mudah difahami.. kesan audio visual yang gempak dengan scene-scene yang menarik.. agak menyeramkan juga dimana dugaan serangan binatang dari dalam laut tuh.. kalau cita Malaysia aku panggil jer binatang tu belut, kalau kat Negara omputih tu ntah la binatang apa.. cita ni juga tidak membosankan coz diselitkan juga komedi-komedi yang segar dari pelakon itu sendiri..

Klah yang tak g tengok.. anda boleh la terjah film ni k.

Moral of the story:

*patuh pada arahan

*membuat keputusan bersama dan tidak ingkar dengan keputusan suara majority

*sayangi binatang anda.. ngeh3… *coz aku tengok scene last aslan(singa) bercium dengan Lucy*

Esok.. akan menonton filem Aku Tak Bodoh.. nguah3.. Aku memang tak bodoh!


5 comments:

  1. SGT2 NAK TGK!!!

    Latest Entry:
    http://danieldeadie.blogspot.com/2010/12/my-15.html

    ReplyDelete
  2. prince caspian ni de jgk ke?
    uwahhh wajib g tgok! =D

    ReplyDelete
  3. syaZwan:
    best2:)

    danieladi:
    g la tgk

    faiz:
    jom tgk skali lg

    arina:
    ade2:)

    ReplyDelete

Comment