Tuesday, November 24, 2009

Mata2

Salam.. nak post skit psai taik mata..Mata2 yang melihat prilaku manusia dan persekitaran.. dulu masa study kat UM ada mata2 yg xpuas hati melihat prilaku aku.. mybe dorang xsenang dgn aku coz slalu kuar masuk office dan bilik lect.. 'Kaki Ampu' itu yg digelarkan.. xpeduli la apa org ckp.. yg penting, apa yg aku lakukan bukan berada di landasan yg salah atau bengkok, straight ok~ kahkahkah~


mataku yg cun..hahaha~

Tujuan utama aku nak post entry ni sbb sakit mata yg semakin menular, b4 this aku da baca post blogger lain yg cita pasai sakit mata, xsangka family aku lak kena.. aduyai~ kalo mcm tu skg tgh menular la sakit mata semalaya.. pagi ni aku lak rasa mcm something ja kat mata aku, cpt2 letak ubat.. ni rasa ok skit.. nampak mata aku kat atas tu.. ok jer kan.. minta2 xserius la.. nak raya nih~~

::Jumaat ni raya haji, sape wat korban jemput la aku ek::


9 comments:

  1. selamat hari raya aidiladha..
    kat kg sy ade wat korban..
    dtg la..

    ReplyDelete
  2. yeke..okkes.. nnti kc map..hehehe

    ReplyDelete
  3. selamat berhari raya aidiladha...

    ReplyDelete
  4. sakit mata?

    by looking at ur eyes dlm post ni leh terjangkit ke

    huhu

    happy eid adha bro

    duit raya sket

    ReplyDelete
  5. hehehe..

    karl, br rasa.. tp nih cm dh ok..
    hahaha.. melalui alam maya pun ble jangkit..kahkahkah..

    kalo berjangkit semua yg baca post ni sakit mata.. ;)

    duit raya..ok2. nnti kalo dh keje;)

    ReplyDelete
  6. boo..........perasan mata cantik

    ReplyDelete

Comment