Monday, November 30, 2009

Raya2..

Salam.. lama xupdate blog ni.. rasa macam setahun.. kahkahkah~ hr2 niat nak update tp xberkesempatan.. ni rasa dh gatal tgn nak sentuh keyboard utk mengarang ayat yg ntah apa2~


My Nephew

Align Center
My nephew Fakrusy Syakirin yg berumur 1thn lbh..(pic masa 2hr kelahiran) bergambar macam model Maskulin..hahahaha.. raya kedua rumah aku wat korban+kenduri kesyukuran minah senget yg duduk di tengah tuh~ kwang2.. jd sedikit bz r.. org sembelih lembu pun aku xg tgk.. gerun aku.. kesian.. nnti xble makan lak kenduri, sbb org ckp kalo kesian kat bntg yg disembelih xble makan.. jd baik aku toksah g..

TQ to FarEast, Wani, Pali, Paen, Shafez, Rid'One, Fami, Nadia, and Hizami.. coz sudi dtg.. gambo?? malas nk snap.. sbb dorang bkn gila gambo mcm aku..hahaha~ cuti panjang lagi.. kena merangka percutian nih..nk g mana.. blogger2 semua mesti g bercuti kan?? ada yg g Sarawak la..

kpd yg g bercuti selamat pergi dan selamat pulang ya.. jgn lupa buah tgn..hahaha(mcm org nak beli n kc)

4 comments:

Comment