Thursday, April 01, 2010

April Fool xbaik woo.. Tapi aku terkena gak~

Alkisahnya semalam..
Ringtone Rude Boy berbunyi.. owh abg aku..
"hang turun bawah sekarang, aku dah nak sampai"

aiya.. dia datang sini nak buat apa lak.. urmm..
sampai ja terus dia buka bonek keta..
bagi aku neh



beg secret recipe.. mula aku nampak tu.. terfikir gak aku..
bufday aku lambat lagi.. bulan jun.. kek untuk sapa lak..
tapi xpa la.. rembat ja..

lepas amik, abg aku terus blah..
masa nak naik tangga kolej, tengokla apa bendanya..
owh..



tiga biji mempeley.. btoi? mempelam.. harum manis.. kalau xsilap aku..
ngan satu bekas Aiskrim.. tapi aku pegang xsejuk pun..maknanya bukan la tuh..


bila buka.. ada mixed coklat ngan nuts dan pelbagai lagi..
aku dah makan setengah.. breakfast pagi tadi..

ni semua kiriman mak aku.. sebab abang aku balik dari kampung.. jadi mak aku kirim la..
segala kacang cerdik, coklat.. kurma dan segalanya tu.. abg aku yang beli.. dia baru balik dari umrah.. tapi packaging perlis mari Aiskrim Toyyibah dari HPA..
kui kui kui..

ni bukan april fool pun, aku yg mem'fool'kan diri.. sendiri mau check dulu la apa yang ada..
klah.. nak kupas harum manis ni.. sedap...

nyum2:)

nota kuliah: meh makan:)

10 comments:

  1. hahahaha..
    ingatkan april fool

    ReplyDelete
  2. april fool yang best la..sebab ada ole-ole dari ibu di kampung kan kan kan :)

    ReplyDelete
  3. hehehehe
    perasan org bg kek la tu
    =P

    ReplyDelete
  4. dasyt sungguh isi2 dalm nyer..Mengerikan....
    aku pon kene berhati2 kalu dpt bekas aiscream atw kek mcm nieh...ye aku harus

    ReplyDelete
  5. yg penting ice cream HPA kan?

    haaahhaha..

    sedap ke?

    ReplyDelete
  6. kalo ang nk taw...pg td aku tgk kt shell beseri ni...

    dh bnyk org jual mempelam harum manis..dh smpai musim ka weiii????

    ReplyDelete
  7. takleh blah ringtone abg kau RUDE BOY?

    ReplyDelete
  8. april not fool

    ore kelate dok panggil mempele, dia panggil buoh paoh,
    lalalala

    ReplyDelete

Comment