Monday, April 05, 2010

Melaka.. aku datang lagi~

semalam aku follow kawan aku balik Melaka..
dah lama aku xjejak melaka.. last tahun 2001..
banyak sungguh perubahan..
memang sungguh banyak..
dan
sesungguhnya layak mendapat

Melaka, Bandar Raya Warisan Dunia - UNESCO

first tu tujuan aku nk g jejalan jer..
tapi tengok sebelah A Famosa dah xde padang.. dulu ada padang..
skg ada Mall..
Pahlawan Megamall
besar sungguh..
erm.. dah masuk dalam tu.. habis la duit yang ada..
kui kui kui:)


ni jer yang aku snap.. sebab selepas amik gambar kat sini.. terus masuk Mall..
huhuhuhu:)

nanti nak g lagi la.. menara taming sari pun aku xnaik lagi, bot dua alam.. mcm2 lagi la.. kena spend dua tiga hari gak neh:)

nota kuliah: sok xde kuliah, tapi kena kerja:)

5 comments:

  1. ahha.
    oh.
    menara taming sari tu best jugak la.
    cuma sekejap sgt.
    hohO~

    ReplyDelete
  2. mmg dah cantik sgt melaka..
    best jalan2..

    ReplyDelete
  3. menara taming sari nek tak?

    ReplyDelete
  4. aku n mmber baru nak gi sana. nak makan asam pedas kote..eh kota laksamana

    ReplyDelete

Comment