Thursday, April 08, 2010

Ko ade mata.. yang tu jawapan ko kan~

hello... hello hello..
Assalamualaikum..

lama xupdate blog kan.. aku juz ronda2 jer blog korang,
blog sendiri.. terbiar~

harini kalau nak diikotkan aku present untuk paper seminar..
jadi kena la pkai smart skit kan..
kui kui kui~
tapi last2 batal lak.. ditunda minggu depan..

jadi kuar dari kolej, ke kedai breakfast, sehinggalah ke fakulti orang asyik pandang2 jer.. tapi xde lak jeling2.. sebabnya... minggu ni study week. Untuk siswazah next week baru study week.. tapi xstudy week gak la.. presentation xhbs lagi..
kat kedai makan masa bfast, kawan aku tanya..
eh, cantik baju ko.. beli kat mudah ke.. ke lelong?
aku jawab bundle jer..

masuk jer keje, aku terus g Bendahari Penyelidikan.. dalam lif,
ada sorang abg ni tanya..
awak ade seminar ke harini, nak g seminar neh?
kui kui kui.. tepat!

tapi aku jawab xla.. g kedai photostat jer.. mmg btol pun aku g kedai photostat..


korang nak kawan ngan aku x, kalau aku pakai cmni?

malam ni aku bertolak balik ke perlis untuk ujian perkhidmatan awam sabtu nih.. malam sabtu balik bangi.. ahad ada presentation..

nota kuliah: xde kuliah:)

8 comments:

  1. bukan stakat xnk kawan...siap maki lagi kalau ko pakai mcm tu.

    ReplyDelete
  2. nk tolong cukurkan misai!

    ReplyDelete
  3. bukan misai, bulu idooongg

    ReplyDelete
  4. wah wah
    hensem plak ko pakai cni
    hahaha

    ReplyDelete
  5. pedulikan mata2 yg cemburu itu.

    u r wat u think

    gudluck~

    ReplyDelete
  6. haha....kacak bergaya menjadi idaman wanita giler!! haha

    ReplyDelete

Comment