Wednesday, May 12, 2010

Hingusan moden!

makan.tdo... itu la keja aku malam cam gini.. boring lak.. macam nak buat tugasan.. tapi sem pun dah habis.. tak sabar nak tunggu buat tugasan ngan thesis untuk sem depan.. ho ho ho.. cuti semester kat hostel xramai orang.. aku kat sini.. xde kawan :(.. boleh tolong cari kawan kat aku jap? untuk hilangkan kesunyian.. jangan disuruh "Untuk Hilangkan Kesunyian Silap Taip Sunyi dan Hantar ke 33333" buang duit. apa merepek neh..

sekarang keja aku 8-5ptg juz coding soal selidik ja.. layan juga la.. tgk nombor.. terhuyung hayang pening.. aku tengok nombor boring, nombor tengok aku pun boring.. jadi aku g la jalan2 bilik penyelidik yang lain.. "eh, zuwairi ko tengok anak sedara aku, empat tahun neh.. tegur aku kat FB" walawehhhhh... canggih sungguh time hampa no...

dulu aku empat tahun beringus lagi.. main guli ngan gasing ja.. budak-budak skg.. dok depan komputer.. tegur orang sana sini.. empat tahun tu.. nasib baik boleh hantar kat makcik dia "hello" sahaja.. mungkin perkataan itu sahaja yang dia tau.. sebab tu asyik naik

"hello"
"hello"
"hello"
mak cik dia balas
"hello"
dia balas
"hello"
"hello"
"hello"
"hello"
mak cik dia balas
"hello"
dia balas
"hello"
"hello"
"hello"
"hello"
mak cik dia balas
"hello"
dia balas
"hello"

begitu lah seterusnya.. sampai makcik dia logout.. mau tak pun offline

budak-budak zaman sekarang.. tak perlu main ditengah panas.. main masak-masak, tanam pokok, dan segalanya.. cuma dihujung jari.. jangan nanti besar jari semua kamtu sudeeeyy..

klah.. ngantok.. tido lu..
papai

8 comments:

  1. tgk coding??
    huhuu..
    mmg memeningkan...

    ok2...
    gudnight..
    (:

    ReplyDelete
  2. ahha.
    aiyoh.
    hello je kot perkataan yg dia tahu eja.
    wakaka~

    ReplyDelete
  3. HAHA ,
    hello .
    hello .
    hello .
    hello .

    :DD

    nytezz . :)

    ReplyDelete
  4. haha... jap nak test..
    helo
    helo
    helo
    hikhik
    hi
    hi
    hi
    hikhik
    ek...





    Ade sesuatu untuk awak disini
    >> Cara cute tunjukkan mood anda pada pengunjung blog

    ReplyDelete
  5. tidak salah tapi perlukan keseimbangan

    ReplyDelete
  6. aku masih bersyukur menjadi budak yang tidak kenal apa itu PSP
    dapat aku bersosial cara budak2

    ReplyDelete
  7. betull bdk zaman sekarang x mcm dulu

    (ceeewahh mcm la tua sgt)

    haha

    thts y bdk2 zaman sekarang kecik2 da sakit antara sbb kureng berpeluh katanya.. huhu

    ReplyDelete

Comment