Sunday, May 09, 2010

Jadi jurufoto jalanan! best!

pagi2 dah kuar.. kul 730 dh tercegat di Fakulti, gara2 takut bas lama menunggu.. tapi kawan aku sowang lagi yang nak jadi konduktor bas lewat skit datang.. konduktor bas? wow? bagi aku ia pekerjaan murni.. harini aku jadi konduktor bas seawal pagi... tapi xde la ketip2 tiket ke hape ke.. juz g amik budak2 di area Kerinchi, Pantai Ria ngan pantai ape ntah.. aku pun xingat..

g ambil dorang untuk datang ke UKM..harini pertama kali aku join Perkasa neh.. xde buat ape hari ahad.. join mendalah ni duit pun masuk.. sampai kat UKM, aku ditugaskan untuk jadi jurufoto, tapi dh di pesan, jangan ambil gambar macam orang kawen? dari awal aku amik sampai akhir.. 95% candid. sonang keja aku..


aku pun nak bergambar gak ;)

dari 45 orang yang ada dalam list, 29 orang jer yang turut serta.. best gak ngan dorang neh.. mcm2 karenah.. adoyai..



next time aku nak followlagi program neh.. best2..
sebenarnya program neh start dr akhir disember..
jadi ada la mulut2 yang tanya
"sebelum ni x pernah nampak pun abg"

aku jawab la..
"aku sibuk ambil gambar model, dari gambar program korang"

kah kah kah..
aku tipu dorang yang aku full time photographer..

nota kuliah: tadi masa beli makanan, ada org panggil aku ustaz.. muka ustaz ke aku neh?

1 comment:

  1. adalah macam ustaz sikit..
    program ni dapat duit?
    macam mana tuh?

    ReplyDelete

Comment