Monday, June 14, 2010

Hari yang penuh bermakna~

Minggu lepas aku balik kampung.. selama empat hari untuk menghadiri beberapa majlis perkahwinan.. tetapi yang aku hadir dua kawan baik aku sahaja, ecah di Felda dan Linda di taman melati. tahun ni blk sambut bufday kat perlis.. kebetulan jatuh pada hari sabtu lepas, 12 Jun, tpi xde la sambut sehebat mana pun.

MAJLIS PERKAHWINAN
LINDA DAN IRFAN


aku follow dari majlis akad nikah, majlis perkahwinan sebelah perempuan dan juga majlis perkahwinan sebelah lelaki. aku ditugaskan untuk mengambil gambar.. jadi, aku snap la.. kumpul untuk tiga hari ada lebih kurang seribu lebih.. jadi pandai2 la pengantin ni pilih..















Tahniah kepada Linda dan Irfan

MY BUFDAY

bufday aku 12hb lepas.. xde la sambut apa2 pun..
sebab bz ngan majlis perkahwinan kawan aku neh.. sehari2 aku stay kat rumah dia..
ade sesapa nak kasi hadiah?
kwang2...
kepada yang ucap bufday kat aku, facebook, sms, call dan lain-lain.. aku ucapkan ribuan terima kasih.. I Love U All.. and Fwen 4Ever ;)

10 comments:

  1. singgah jap...

    best ke wat keje2 kawen ni...hahaha
    :)

    ReplyDelete
  2. happy belated day utk awak
    :)

    ReplyDelete
  3. walaupun dah ucap kat FB, nak tulis gak kat sini

    Happy Belated Birthday =)

    ReplyDelete
  4. ari tu time kenduri kat taman melati jumpa ang...
    tp segan ah nk tegur...
    tgk ang dr jauh ja... wuuu~

    ReplyDelete
  5. epy belated besday zue

    wah3x rmai dh nk jd photographers

    gud

    ReplyDelete
  6. Lama tak singgah sini... maaf agak bz....

    ReplyDelete

Comment