Saturday, June 26, 2010

Ice Room.. Tak Rugi wa cakap lu!

salam.. rasa lama tak update blog. amik masa skit nak update blog dengan pelbagai cerita.. kiranya entry rojak.. sebelum nak cita bab ice room, sejak kerja time cuti ni menjadi pembantu penyelidik untuk dua projek agak sibuk sedikit dengan aktiviti dan kerja yang diberikan.

RA
minggu ni kena pantau budak-budak tarian yang join perkasa, awal pagi kena amik dorang kat Pantai Dalam, lenggang lenggok, goyang sana sini makan hantar dorang pulang lak.. tujuan dorang menari ni untuk persembahan isnin petang sempena majlis penutupan kem perkasa rempit yang di hadiri oleh isteri PM, Datin Rosmah.


PERTANDINGAN ROBOCON PERINGKAT KEBANGSAAN (PRPK)

lepas hantar budak-budak tuh, sempat gak aku amik masa tengok rehearsal untuk PRPK, tahun ni UKM menjadi tuan rumah. tapi aku dgr UKM dah kalah lebih awal lagi.. korang nak tau universiti mana menang sok, boleh tengok secara langsung di TV 1



ICE ROOM, NILAI SQUARE

ni yang sebenar aku nak cerita.. Ice Room sape yang tak pernah datang lagi aku syorkan korang datang.. sedap woo ice dia.. menu utama kedai ni sah2 la ice cream kan.. tapi ada gak makanan lain.. western.. tapi ABC xde.

tak susah nak cari.. berdekatan dengan susur keluar lebuhraya PLUS




team PERKASA - Na, Ni, La



deko dalaman.. ijau!



ktorg makan


Snow Ice Blueberry
RM 7.90


Snow Ice Tro Mixed
RM9.90


Snow Ice Passion Fruit and Mango
RM 7.90

satu lagi
Snow Ice Strawberry
RM 8.90


pose "serabut"


aku pun tak nak la mengalah :)

sape nak cuba boleh la ke Ice Room Nilai
kalau nak guna GPS search Jalan Nilai Square 6 ok.



9 comments:

Comment