Wednesday, June 30, 2010

Rem-pit insaf? insaf ke?

majlis dah berlalu isnin lepas (28 Jun), tapi bagi aku tak basi lagi kot.. kui3. aku nak ucapkan tahniah la kepada RA, RA kepada RA yang banyak melakukan kerja dibalik majlis ini..kiranya orang belakang tabir la.. especially penyelas program...ho ho ho. kalau takde korang rasanya hancus kot majlis ni..

majlis penutup ini dirasmikan oleh Datuk Sri Paduka Rosmah mansor.. yang mana tak tengok berita TV dan di paper mengenai liputan ni, aku nak cerita serba skit program ni.. program ni di bawah pusat pemerkasaan remaja UKM dan dibawah Permata Negara. Kenapa Rem-Pit? program ini khas untuk mat-mat rem-pit..minah rem-pit? belum tubuh lagi.. mengikut statistik PDRM sebanyak 30,000 mat rem-pit di Malaysia tetapi yang hadir hanya 32 orang untuk mengikuti kem ini.. weeew!! 1% sahaja..

selama dua bulan pelbagai program diadakan, untuk menginsafkan mereka.. kiranya dengan adanya program ini berharap mereka tak U-Turn balik jadi mat rem-pit.. tapi tak tau la lepas ni camna.. dorang ni juga turut diberikan peluang mengikuti kursus di Giatmara atau IKBN..

masa majlis ni berlangsung aku ditugaskan untuk mengambil gambar, walaupun sedikit terleka selepas melihat dan mendengar persembahan 'hebat' dari dorang nih..sekali sekala agak serabut dengan lembaga oren yang turut berada dalam dewan tuh.. aiya! kena sembur Ridsect neh...serangga perosak!

SEKITAR MAJLIS


Datin Sri memberi ucapan


budak2 komuniti bukan minah rem-pit eh..


budak komuniti


persembahan dari budak2 Rem-pit


time beramah mesra dengan mat rem-pit
Datin Sri soh budak2 tu cium mak bapak depa..


sesi terjah oleh media

jeng2...



sweet x??



pose khas untuk korang.. kah kah kah


6 comments:

  1. merempit....bertempit..lalalala...

    ReplyDelete
  2. doa je la yg terbaik tuk mereka yg join prog nie..

    ReplyDelete
  3. hanye krane mereka bermotor mereka dpggl mat rempit.
    haha^^
    wahai mat motor sekalian,cepat2 la berkereta!

    ReplyDelete
  4. zuwairi oii.. cantek la bunga tu.. purple plus white, perhhh.. cantikkk!!!

    ReplyDelete
  5. hensemnye mat rempit yg pakai baju bomba tu..i like mat rempit.hihi

    ReplyDelete

Comment