Sunday, August 08, 2010

Entry Bundle - Lelong2!!!

Dmulakan dengan Bismillah...

Johnny Cheras Selatan

makan dan makan.. makan kali ni sempena seorang RA PERKASA telah meninggalkan PERKASA untuk berbakti kepada anak bangsa.. chewah! Si Siput a.k.a Angela telah ditawarkan menjadi lecturer di Unisel.. jadi untuk masa depannya dia telah resign menjadi RA.. dah2..
cita bab makan.. steamboat johnny ni tak mahal sangat set C untuk 4 orang makan baru 59.90sen.. jadi korang kena cuba la.. time ni aku makan kat Jusco Cheras Selatan..
kepada Siput, selamat menjalankan tugas di tempat baru dan first salary jangan lupa belanja yer! Tupai-tupai! yeah!!!!




Bengkel

aku join bengkel orang.. keja tak banyak pun tapi makan-makan banyak:) di Palm Garden Putrajaya.. lebih kurang mcm keja kerani cabuk la kiranya.. taip-taip.. makan.. makan.. taip-taip...



Ratu dan Raja Makan.. tgk badan RRRRRR...


The Spaghetti Farm

makan lagi.. aiyoooo... makan dan makan.. kali ni di Spaghetti Farm Mid Valley. Sedap.. aku order Chicken Bolognese harganya rm 8.90 sen sahaja... kepada yang minat ala2 western ni apa tunggu lagi.. ayuh ke Spaghetti Farm..

sebenarnya ke Mid Valley untuk membeli hadiah seorang RA iaitu Aini Raop dan Angela Ruran kerana berjaya menamatkan pengajian masternya dalam bidang IO. kepada kak aini jangan terasa eh.. kitaorg tak ajak g Mid Khamis lepas... sbnrnya ktorg tipu jer kata nak g DBKL, TM dan sebagainya.. termasuklah cerita tentang BOB.. musuh kak aini tu.. huhuhu~ nanti kak azrina cerita segala-galanya.. keh keh keh...

Ratu Pinggan:)




Konvokesyen

first time g konvo UKM.. ni pun sebab rakan2ku juga.. berjaya menamatkan pengajian ijazah sarjana muda dan master.. untuk 7hb aku g konvo kawan aku budak2 Law - Wan, Afiq dan Syam.. yang sempat jumpa.. Afiq dan Wan sahaja.. TAHNIAH aku ucapkan.. 8hb konvo kak aini ngan siput berjaya menamatkan pengajian masternya.. CONGRATULATIONS!!!
tak lupa juga kepada MOHD HAFIZAN B MAZUKI my roomate.. coz berjaya menamatkan pengajian master di USM.. teramat jeles! ang start master sama ngan aku, habis ang dulu no!
TAHNIAH SEKALI LAGI KEPADA SEMUA YANG BERJAYA MENAMATKAN PENGAJIAN DENGAN CEMERLANG.. MAJU KORANG UNTUK NEGARA..



posa tak lama lagi.. aku menyambut khadiran ramadhan bersama familyku:) setelah 4tahun sambut puasa sorang2... InsyaAllah.. kehadiran ramadhan tahun ni aku akan berubah menjadi insan yang lebih baik dari tahun2 sebelumnya.. aminnn.. :)

1 comment:

Comment