Saturday, September 04, 2010

Ramai dah yang balik kampung... yeha!!!

Assalamualaikum.. ada lebih kurang lima hari lagi untuk kita meraikan aidilfitri.. rasanya ada bloggers yang dah pulang ke kampung halaman.. tolong mak buat kuih.. tak kisah la home made ke.. kuih tunjuk dengan tangan ke.. janji kuih kan.. orang lain sibuk-sibuk balik kampung semalam.. aku sibuk ke kelas.. lecturer aku siap.. "i'm sorry, saya lupa nak inform yang minggu ni saya nak batalkan kelas..dah tak inform..jadi saya kena teruskan" adoi.. kalau tak cuti tiga minggu la aku raya tahun ni;)

tapi takpe.. kelas sekejap jer.. habis kelas apa lagi.. snap-snap r.. dua gadis dibawah ni memang mesra kamera.. almaklumla kerja pun dekat Bernama TV.. memperkenalkan Victoria and Misz Nina..




peh.. posing.. macam bukan model.hahaha..

gambar ni pulak.. snap-snap kat lorong haji taib..
semalam berbuka dekat Warung Dusun Bangi.. lepas makan terkejar-kejar ke Masjid besi putrajaya untuk tarawikh.. aku panggil masjid besi jer.. rasanya masjid tu nama agung skg ni..





wokkeh.. malam ni turn aku pulang ke kampung halaman.. perlis permai lagi mempersona.. ;)
klah.. tingkatkan prestasi kurangkan kontroversi dan membuat ketupat tak masak di bulan puasa..

Asslamualaikum..

2 comments:

Comment