Monday, October 18, 2010

Black Canyon.. makanannya semua hitam?


model untuk outing outdoor, nk just call me (noktah)


salam..
sesi membesarkan badan sudah tiba..bukan besar yang lain ok! walaupun tak besar-besarkan... maintain kurus.. ntah aku ni nak kena makan ape baru gemuk.. kalau tanya petua kat orang.. antara jawapan yang aku dapat:
  1. kawen la nanti gemuk (boleh pakai?)
  2. minum weight gain (dah minum, tapi sama gak)
  3. makan banyak2 (sehari enam, tujuh kali kot)
urm.. kurus pun aku tak kisah... ade aku kisah? janji sihaaaaat~
sabtu lepas lepak kat
Black Canyon Coffee, Alamanda
bertemakan

"A Drink From Paradise, Available on Earth"

owh! berbalik kepada tajuk tadi... no no no... makanan dia bukan itam k.. semua kaler ala-ala anak ikan..


Iced Chocolate


Orange Juice





kedua-dua makanan diatas ni aku tak ingat lak nama dia.. kalau korang nak tau g la tengok kat franchise dia.. sedap.. boleh la..not bad.


kwang2... Mr Belalang:)

p/s: makan dan makan.. wowowowowo!!!

10 comments:

  1. eh nice White berry..... n awek tu sangat lawa....

    ReplyDelete
  2. haha.. kalau nak gemuk makan sekuat dan sebanyak mana yg boleh dan mesti kerap... kih3 berkesan untuk aku..

    ReplyDelete
  3. airnya nampak sedap..iced chocolate

    ReplyDelete
  4. makanan dan minuman tu mencabar nafsuku.. hahah..

    nk gemuk?
    pas makan terus mandi pastu tidur..

    ReplyDelete
  5. kayuubi: huhuhuhu.. aku kena cuba gak

    ReplyDelete
  6. mr syah: urm.. tgh buat cmtu skg neh

    ReplyDelete

Comment