Tuesday, October 19, 2010

Revolusi Radio Bersama Chad dan Deen

fuhhhhhh!! lebih hangat daripada biasa~ pagi tadi nampak gambo penyampai-penyampai hotfm memegang perkataan RE-VO-LU-SI di FB rasmi HOTFM.. nampaknya satu REVOLUSI akan dilakukan oleh Hotfm untuk menarik pendengar-pendengar.. satu pembaharuan yang akan kita dengar, segmen HotFM Zone bakal bertukar tangan yang akan dikendalikan oleh seorang putera (Deen) dan puteri (Chad)..wowowowowowo!! aku pun tertunggu-tunggu neh.. harap-harap dapat menaikkan lagi rating Hotfm..

(sumber: Metro-->klik untuk besar)

cayolah... untuk Deen dan Chad... gud luck! selamat menghangatkan telinga pendengar dengan celoteh dan lagu-lagu yang dikeudarakan... pendengar-pendengar setia hotfm sentiasa menyokong anda berdua..

untuk peminat Deen anda boleh LIKE page barunya di FB
-->Deen Hotfm<--

p/s: aku pendengar tegar HotFM

14 comments:

  1. ala....xdgr hot fm..malam2 layan suria ja...jiwg2 gtu..heheh

    ReplyDelete
  2. Salam..

    saya just blogwalking..baru tahu pasal blog ni..

    pasal chad and dean tu, dah tgk dlm tv ari tu...jadi dj, dgr suara jer la..xnmpk muka pun..

    Anyway kalau ada masa, silalah ke blog saya.

    regards,
    BLADE EDGE

    ReplyDelete
  3. Haha..
    Thats my brother..
    Nordin Madian..
    Yeah!

    ReplyDelete
  4. blade: nanti saya kunjung blog awak.. thanks eh coz sudi bertandang ke blog saya

    ReplyDelete
  5. dtieh: owh abg awak.. sedap suara dia..

    ReplyDelete
  6. tak sangke abang blogger kita, dtieah nie dapat jd hot fm deejay..hehehhehe...
    aku nie skunk xdgr pun hot fm..sbab xde earphone...hehehe :P

    jom bace entri terbaru nas klik:

    program melancong ke bulan oleh angkasawan

    negara ke-2 jadi ke tak nie?

    ReplyDelete
  7. nas: beli je la earphone... tak mahal pown.. keh keh keh

    ReplyDelete
  8. deenhotfm: coooooool lah....

    ReplyDelete
  9. saye juge pendengar tegar.
    ahaks^^

    ReplyDelete

Comment