Thursday, October 21, 2010

first time dapat surat cinta selama belajar

"ke tepi! ke tepi!" wowowowow!! tersentak aku waktu naik motor.. baru nak parking... pakcik-pakcik berbaju biru menjadi penyambut tetamu tempat parking.. dalam hati "sah-sah la nak saman ni", owh! tidak.. anggapan itu salah sekali.. cuma amaran sahaja yang diberi.. selama aku belajar kat UM sekali pun aku tak pernah dapat surat sebegini malahan tiada roadblock langsung yang dilakukan.. tapi bila study kat UKM.. ni first time aku dapat surat cinta ni..



dalam surat ni.. pakcik-pakcik ni ajak dating sebelum 3 Nov.. katanya nak bagi hadiah sticker tapi kena bayar RM 2.. bukan aku malas nak buat.. tapi leceh r... kena buat surat segala bagai.. "pakcik! kalau rajin saya buat no sticker!"

p/s: kalau kena saman melayang la duit

13 comments:

  1. ingatkan dpt surat cinta dari jeniper lopes tadi :)

    ReplyDelete
  2. tak payah surat, bawak lesen ngan kad matrik cukup dah.

    masa study ukm dulu 2x dpt surat saman nih. kena rm100, 1 saman 50 gila tak?hahah.

    Tapi mintak kurang dapat lah bayar rm20 jer tuk dua2 saman hee.

    ReplyDelete
  3. surat cinta dari Makcik kantin ada dapat tak? sbb tak bayar karipap....

    ReplyDelete
  4. ieda: wowowowowowo! kalau dapat dr jenifer lopez... tak tdo malam agaknya

    ReplyDelete
  5. notso: yeka... mak ai mahalnya

    ReplyDelete
  6. faiz: tak men r amik karipap.. hahaha

    ReplyDelete
  7. kat U pn ade jugak??
    haha^^
    cool~

    ReplyDelete
  8. betul2 ingatkan surat dari aweks tadi :)

    ReplyDelete
  9. buat jelah..pakcik2 guard tuh mmg suka tgk sticker..

    ReplyDelete
  10. rossoneri: baik.. nnti aku buat:)

    ReplyDelete
  11. huh pak guard memang suka bagi surat cinta!

    ReplyDelete

Comment