Monday, October 04, 2010

Ceritera Cinta Sapinas dan Syukri

salam.. hai.. sihat semua? hujung minggu korang semua mungkin terisi dengan kenduri kendara kan? mau tak pun tugasan yang bertimbun sampai hilang kesabaran korang.. lagi best, bila test2 dah bermula... wow!! heaven gila kot.. test+asemen.. jangan tension2 k.. buat slow2, relaks jer..

Sabtu lepas 2 Okt aku attend kenduri kawen kawan baik aku kat Pendang, Kedah.. kiranya start dari jumaat malam sampai ahad berkampung di Kedah dan Penang.. kenduri kawan aku Sapinas dan Suami bertemakan Ceritera Cinta.. sweet giler kot. bab makan yang best! ada sambal belacan ngan ulam.. fuh!! menyelerakan kot.

layan jer la gambar- gambar yang sempat dirakamkan sepanjang di rumah sapinas,,



-Safinas-


-sapinas dan suami, eh rakan..marah suaminya-


-rerakan Media yg hadir-
dari atas kiri Fitri (Bkt Mertajam), Pauline (Kapit, Sarawak), Zul (KL),
duduk dari kanan Ruby (Terengganu)


-Sang Puteri dan Sang Putera Pujangga-


-yang ni? tak hbs ngan bunga, bab kawen jgn tanya..hahaha-


-main cium2, aku nak cium dorang tak kasi-










itu la serba sedikit mengenai Ceritera Cinta Sapinas dan Syukri.. best! dapat jumpa balik kawan2 UM dulu.. owh.. Sapinas ni satu kos ngan aku masa kat UM dulu.. Media Studies.. skg dah kawen jadi suri rumah sepenuh masa kot.

ucapan utk sapinas.. selamat pengantin baru, semoga kekal hingga ke akhir hayat.. cepat2 buat anak yang comey2..hehehe.. pasni kamu dah tukar dari cik ke puan ya lalink.. lepas ni tak ble nak karok skali dah.. jangan lupa jadi suri rumah tangga yang baik ok.

turn aku bila lagi? aku jawab siap2.. jangan tanya..ahahaha.. ada jodoh+duit= aku kawen..

p/s: single more better? boleh pakai ke?

4 comments:

Comment