Friday, October 15, 2010

sebelum makan, pastikan anda meneliti semua list!!!

hello... i'm Adam Lambat.. fuh!! harini khutbah jumaat dikaitkan dengan konsert Adam Lambert semalam.. terkesima seketika sebab aku ni layan gak lagu2 dia kot...insap!! skg ni musim kot, dowh, walaweh.. jadi dalam entry ni aku nak sebut la perkataan globalisasi ini.. kuikuikui~

  • bergather-gather kot semalam bersama kawan sekos ngan aku.. best dowh! lama kitorg tak jumpa kot. sem ni semalam jer ktorg jumpa.. coz sem ni kelas juz elektif jer kot.. di mana tempat melepak? mengumpat?... Hailam Kopitiam~ sedap dowh wa cakap lu!!

  • antara rakan-rakan sekelas yang hadir mbak-mbak dari Indonesia dan Bapak-bapak dari Malaysia kot. best dowh!!

~posing~

  • walaweh!! ni nak cite satu benda yang berlaku.. tetiba jer waiter bangladesh tu datang bawa pesanan yang ktorg tak pesan dowh.. first Mocha.. then nasi putih dan sambal petai... dua pinggan kot.. first Mocha tu aku amik la coz aku mmg tak order air.. mungkin kesilapan kami ter'tick' pada pesanan tuh.. bila dah sampai nasiputih+petai tu.. hangin gak la..naik heran aku~
  • rupanya memang ada tick kat pesanan tu kat ruangan Nasi putih dan petai.. wowowowowo!! malaun mana yang tick neh?? takkan aku kot? pegang pen pun tak..siapa? siapa? (macam drama kot)
  • berkemungkinan beso menu pesanan tersebut telah d'tick' oleh orang-orang yang sebelum ni datang dan dia letak balik kat situ kot..
  • jadi.. empunya Kopitiam tersebut menyuruh ktorg makan.. FOC (free of charge) walaweh!! rezeki mana ble tolak dowh.. nak makan jer kot..
  • jadi pesanan khas "pastikan menu pesanan bersih, sebelum memilih makanan" kalau lapo pun, bawa-bawa bersabar k
p/s: lapo kot sebab tu tak tengok

7 comments:

Comment