Wednesday, December 08, 2010

Ngangkung!! hahahahahahaha!! opocot!



nangkung? tinggung? kangkung?

filem ini ditayangkan pada 25 November lepas.. tapi baru-baru ni jer aku tengok... Disember ok! ketinggalan zaman juga aku ni.. bukan ape.. kekangan masa dan takde sape nak teman.. okkes~ toksah buang masa..

penuh panggung alamanda ok. panggung satu yang beso tu.. budak-budak, emak-emak, bapak-bapak.. semua ada la kiranya.. masa panggung jer dah kih kih kih kih.. dengar orang ketawa.. tak start lagi nih cita tuh.. pelik pulak aku.. mybe kena penyakit ketawa nangkung kot.

cita dah start.. kedengaran.. 'eh, kenapa sora Sam lain, sora orang lain ke?' yes. bagi aku sora dia macam lain la.. rasa kurang selesa skit... cita start dengan pemujaan nombor ekor kat telaga..

Arghhhhhhh!
Auwwww *mybe 2 alam terkejut*!!

fuh!! agak bergegar panggung apabila hantu gatal keluar dari telaga.. ada budak belakang aku dah menangis teresak-esak.. makcik sebelah hampir pengsan..

"oh, b*b*!'
'kurang ajar.. terkejut aku!'
opocot!!
(terkejut lagi scene bini si isteri tasnim duduk belakang pintu)

ada orang pengsan.. satu panggung cemas.. rupanya kakak tu terido.. naik hairan aku.. macam mana dia boleh tertido.. sedangkan scene gempak sana sini.. ada dua tiga scene juga la yang boleh terkejut..

kah kah kah!!
wahahahahaha!!
wakaka eh eh!!
(ketawa satu panggung, apabila sam kena nombor)

gelaks habisss!! sampai ada makcik ketawa sampai tergolak atas tangga.. ish2... ganas
okkes habis..

secara rumusannya.. cita ni mengisahkan 3 rakan yang memuja nombor ekor untuk kaya cepat..
pengajaran untuk penonton
-ingat itu duit haram.. bukan kita saja , bersangkut satu family
-pengaruh rakan sebaya.. positif ok. negatif jangan lakukan..

p/s: cita sebelum rumusan.. aku merapu sendiri.. ngeh3..

17 comments:

  1. x berkesempatan lagi nak tengok.. huaaa!!!

    ReplyDelete
  2. aku dgar citer nie best...huhuhu..tp aku xg tengok..hahhaa
    blog ko? nice la...sedap mata memandang~


    tips menjadikan blog kelihatan lebih profesional dan cantik

    ReplyDelete
  3. xde masa kot nk tgk.

    tp filem david teo ni mmg akan kuar astro

    huhu

    betol, byk blogger films komen psl suara sam pelik & lakonan die kurang natural...

    ReplyDelete
  4. Qarl:
    yeka.. tgk kat wayang feel dia lain:)
    aha.. sora lain

    ReplyDelete
  5. lol,masa tgk cite nih,tiba2 ada budak tanya dengan kuatnya 'mak, ngangkung tu apa'..habis orang gelak

    ReplyDelete
  6. ROSSONERI:
    yeka... kuikuikuikui:)

    ReplyDelete
  7. blm berkesempatan lg nak pg tgk

    ReplyDelete
  8. org kata best tpi x kesempatan lagi

    mana tahu kot2 astro baik hati

    nanti dia keluar kat astro ke

    hehehe

    thanks for the info menarik!

    ReplyDelete
  9. da tgok gak =D
    mmg super kelakar!

    ReplyDelete
  10. Zuewairy: dah tgk gak. mmg kelakor giler citer nih!

    ReplyDelete

Comment