Saturday, April 23, 2011

Masa Genting! Tapi Ini Bukan Alasan!



dah start masa-masa genting untuk siapkan thesis.. analisis dah siap, sekarang tengah tumpukan bab perbincangan.. adoi! critical thinking beb... convert to critical writing.. hek3... jadi akan kurang la update blog sikit.. *alasan!* HAHAHA.. mesti tak update blog jer orang akan cakap? buat tugasan la, nak exam la, thesis la.. macam-macam alasan.. hek3.. walhal ade jer masa 10-15 minit untuk update blog hek3.. tapi xde story, nak update camne kan? kena letak yang bermutu..penulisan.. kang ada orang cakap Kosong pulak *isu panas*

sekarang ni aku nak ubah sikit corak penulisan aku.. lebih kepada Jalan-jalan dan Makan-makan.. then Wayang.. tapi akan diselitkan juga cita-cita best! hek3 *bajet*

apa-apa pun terima kasih yang tak terhingga kepada pembaca blog ni especially kepada followers, pengomen, dan juga silent reader.. amat saya hargai dan saya alu-alukan kedatangan anda.. hek3..

pesanan:
doakan aku semoga semua berjalan dengan lancar membuat thesis:)
"That Should Be" me to say "Never Say Never" with critical thinking and critical writing.. "U Smile" I Smile.. #keh3

2 comments:

Comment